שיווק ופרסום

קורנית דיגיטל ומותג הריהוט קוזמו משיקים קולקציה חדשנית

קורנית דיגיטל ומותג הריהוט הבינ"ל קוזמו, משיקים קולקציית כיסויים מתחלפים למערכות ישיבה בהדפסה דיגיטלית, שעוצבו על ידי צמד המעצבים Raw Edges

מערכת ice | 
ריהוט קוזמו (צילום Tom Mannion, Eli Magaziner)
חברת קורנית דיגיטל משיקה שיתוף פעולה חדש עם מותג הריהוט הבינלאומי קוזמו (Cozmo). החברות הציגו לאחרונה בפסטיבל העיצוב של לונדון כיסויים למערכות ישיבה במהדורה מיוחדת שעוצבו על ידי צמד המעצבים Raw Edges. הקולקציה עושה שימוש בטכנולוגיית ההדפסה הדיגיטלית של קורנית, הנעשית לפי דרישה, המיועדת לתעשיית הטקסטיל ועיצוב הבית.
הקולקציה, שעוצבה על ידי הסטודיו הלונדוני Raw Edges שהוקם ע"י הישראלים שי אלקלעי ויעל מר, מאפשרת לייצר כיסויים מתחלפים בהתאמה אישית, בהשראת תפירה בעבודת יד ומגזרות נייר, תוך התאמה אישית של ההדפסה לצורת הספות בשימוש בבד כותנה טבעי. המהדורה שהוצגה בלונדון כוללת מגוון צבעים, כאשר ההדפסים הדיגיטליים עברו בהצלחה את מבחני העמידות שבוצעו להם.
לדברי אסף לינקובסקי, מנהל הקריאייטיב של קורנית דיגיטל: "הטכנולוגיה הקיימת בידי החברה מאפשרת לאמנים מכל התחומים לתת ביטוי ליצירה שלהם בעולמות הטקסטיל וכך גם בפרויקט מרגש זה. זהו קונספט חדשני שבמסגרתו הלקוח יכול לרכוש ספה, ובכל הקשור לכיסוי שלה, ניתן להחליף אותו מתי שרק ירצה, בתוספת עיצוב בהתאמה אישית. קיים פה גם ערך עמוק של קיימות, שהוא אחד הערכים המובילים אצלנו בקורנית דיגיטל, במקום להתחדש כל פעם בספה חדשה, אתה מרענן את הקיים".
לדברי שי אלקלעי ויעל מר, Raw Edges: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם קורנית דיגיטל ולהביא את הבשורה העדכנית לעיצוב הבית בדמות ציפויים מתחלפים בהדפסה דיגיטלית. פנינו לקורנית בין היתר בזכות טכנולוגיית ההדפסה שנעשית על פי דרישה, ומעודדת את ערך הקיימות. הקולקציה השתלבה באופן מצוין בתערוכה השנה שכותרתה "Make yourself at Home".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה