שיווק ופרסום

סניף חדש לקולומביה בישראל: זה המשרד שזכה בתקציב

?אשת יחסי הציבור שירן פרץ בקמפיין חדש לרשת קולומביה בסניף אשדוד החדש שנפתח בסטאר סנטר בהשקעה של 1.6 מיליון שקל
מערכת ice |  3
סניף קולומביה (צילום יחצ)
שירן פרץ אשת יחסי הציבור והתקשורת בעלת המשרד Shiran PR קיבלה לידיה את התקציב לקמפיין היח"צ של הסניף החדש של רשת קולומביה Columbia שנפתח בסטאר סנטר באשדוד. הפתיחה החגיגית תתקיים ב- 8.9.22 בשעה 17:00.
חברת קולומביה Sportswear company Columbia מוכרת מאוד כמובילה בעיצוב, ייצור, שיווק והפצה של ביגוד, הנעלה, אביזרים וציוד outdoor, ספורט שטח ופנאי. הסניף החדש באשדוד נפתח בהשקעה של 1.6 מיליון שקלים, כאשר שטח החנות עומד על 183 מ"ר. 

המותג קולומביה מיובא ע"י חברת סער א.ת יזמות ומסחר בע"מ שנוסדה ע"י הם אביעד צברי ותומר בן סניור המשמשים בה כמנכ"לים משותפים. החברה הוקמה ב 1991 ע"י 2 חברי ילדות עם חלומות גדולים, שייצרו במכונות התפירה הביתיות שלהם אביזרי טקסטיל מיוחדים, שהפכו במהרה להצלחה מקומית. על גל ההצלחה של מוצריה הייחודיים החלה החברה לייבא ציוד וביגוד עם מאפיינים טכנולוגים מתקדמים ויצרו פורטפוליו רחב של מותגים בינלאומיים.
בשנת 2005 קיבלה חברת סער זיכיון לייבוא המותג הבינלאומי Columbia Sportswear אשר היווה נקודת מפנה עבור החברה עצמה ועבור שוק האאוטדור הישראלי. ב-2008 הוקמה חנות המותג הראשונה ולאחריה נפתחו בזו אחר זו חנויות בכל רחבי ישראל, כיום יש 45 חנויות ועד 2023 צפויות להיפתח כ 15 חנויות נוספות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יחצ של דדון הדוגמנית חחחחח
    דור נחמיאס 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נטלי דדון עובדת איתה
    סגור
  • 2.
    משהימה
    יעל 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחת הנשים הבולדוזר של עולם התקשורת בישראל
    סגור
  • 1.
    מציעה להיזהר...
    אסתר 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצא לנו לברר עליה כשרצינו לקדם מוצר מגרמניה, הדברים שגילינו השאירו אותנו בהלם. וזה היה ברמה כזאת שהנהלת החשבונות שלנו לא אישרה אותה. אני רק אומר שכשניסינו לבדוק היכן המשרד שלה גילינו שבכלל אין לה משרד פיזי. אני בהחלט מציעה לכל מי ששוקלים לעבוד איתה לבדוק טוב טוב כי אנחנו כמעט נפלנו...
    סגור