שיווק ופרסום

׳אתגר הנגלה׳: קמפיין טלוויזיוני ראשון לחברת המשלוחים Wolt

קמפיין פרסומי טלוויזיוני ראשון בWolt ישראל עולה היום  בכל ערוצי הטלוויזיה. הפרסומת היא סביב התחום החדש והצומח של Wolt, חנויות הריטייל, בדגש על משלוחי הסופר/קצביות/מעדניות/מאפיות המיידיים בWolt ועל הזמן שהם באמת יכולים לחסוך

מערכת ice | 
וולט בחיפה (צילום יחצ)
הפלטפורמה הטכנולוגית Wolt משיקה קמפיין טלוויזיוני ראשון היום (ג׳) בו תקדם את תחום הריטייל המתפתח אצלה, בדגש על משלוחים מהסופר. חברת Wolt החלה לפעול בישראל בדצמבר 2018 עם 26 מסעדות בתל אביב, ותוך זמן קצר שינתה את אופי הצריכה הישראלית עם חווית שירות דיגיטלית איכותית ברמת האפליקציה, השילוח ושירות הלקוחות. בשנה האחרונה Wolt שמה דגש על תחום הריטייל הצומח, שכולל חנויות מכל תחום כמו מאפיות, קצביות, פרחים, פארם, צעצועים, ספרים, מתנות וכו׳.
הקמפיין הטלוויזיוני הראשון יהיה סביב גולת הכותרת של תחום הריטייל בWolt: הסופרמרקטים. באפליקציית Wolt ניתן למצוא היום עשרות חנויות סופר ברחבי הארץ מהרשתות ויקטורי, סופר יודה, רמי לוי בשכונה, מחסני השוק, היפר דודו, סופר ספיר ופרשמרקט. לאחרונה השיקה Wolt את Wolt Market בתל אביב ופתח תקווה, חנויות מכולת שכונתיות המתמחות בשילוח מידי.  

ומה הפרסומת? כולנו מנסים לחסוך זמן בקניות עם אתגרים קטנים כמו סחיבת כל השקיות בפעם אחת לאוטו. אבל למה לא לחסוך את כל חווית הקניה? Wolt שהפיקה את הפרסומת עם משרד הפרסום ליאו ברנט שמה דגש על הזמן הרב שאפשר ״לקנות״ אם רק עושים קנייה בקליק באפליקציה.  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה