שיווק ופרסום

טיטי איינאו מככבת בקמפיין חדש בחודש השביעי להריונה

האתר המקוון לבגדי היריון לנשים של היזמית דנה מידן, BABE, בחר בטיטי איינאו כפרזנטורית של המותג. הדוגמנית ואשת העסקים תוביל את צילומי הקמפיין החדש בחודש השביעי להריונה
מערכת ice |  1
טיטי איינאו (צילום ארז סבג)
לאחר הבשורות המשמחות שטיטי איינאו בת ה-31 ובן זוגה צחי פרנקל מצפים לבייבי ראשון, כעת נבחרה הדוגמנית ואשת העסקים להוביל את צילומי הקמפיין לחורף 2022-2023 למותג בגדי ההיריון BABE. 
טיטי שנמצאת בחודש השביעי להריונה, נבחרה להוביל את הצילומים של הקולקציה החדשה של BABE אתר אונליין המייבא מותגים אוסטרליים איכותיים ומוערכים הנחשבים לשם דבר בכל הנוגע לאופנת הריון מלאת שיק ומחשבה. 
טיטי פרצה לתודעה ב-2013 כאשר נבחרה למלכת היופי של ישראל, מאז טיטי  מדגמנת לקמפיינים בארץ ובעולם, מעבירה הרצאות ברחבי העולם על סיפורה האישי ולאחרונה נכנסה לתחום הקוסמטיקה עם עסק חדש בתחום.
הבחירה בטיטי להוביל את קמפיין החורף של המותג BABE, נעשתה מתוך הרצון לקדם את התכתיבים החדשים וחוקי המשחק החדשים שטיטי מביאה איתה בהיריון הנוכחי ובכך חוגגת את הנשיות שלה בדרך הכי אופנתית ולא מתפשרת.
הקמפיין החדש מוערך בעשרות אלפי שקלים ובכך טיטי מצטרפת לשורה של נשים נהדרות שהובילו את צילומי המותג ושיתופי פעולה עד כה ביניהן: אגם רודברג, שונית חמד, נטלי לוי אהרון, שני כספי, קורל סימנוביץ' ונוספות.
BABE מותג בגדי ההיריון היא חברה חדשנית ופורצת דרך בכל הקשור לאופנת היריון, במטרה לגרום לאימהות להרגיש ולהיראות נפלא ומלאות בטחון באחת מהתקופות המרגשות ביותר בחייהן. באתר החדש ניתן למצוא מגוון רחב של פריטים וקולקציות שילוו את הנשים לכל אורך תקופת ההיריון וגם לאחריה, ולכל אירוע בחייהן וללא צורך להתפשר על אופנה, טרנדים ואיכות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טיטי
    אורח 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה הכי ראויה לקמפין
    סגור