שיווק ופרסום
זו רשת ענק מהודו שבחרה במשרד תקשורת ישראלי
בימים אלו נחתם הסכם שיתוף פעולה של משרד סברינה בלהסן תקשורת עם Osia Hyper Retail Ltd לאיתור משקיעים ושותפים פוטנציאליים להרחבת רשת הקמעונאות Osia Hypermart אל מחוץ לגבולות הודו
משרד סברינה בלהסן תקשורת השיק לאחרונה את SB BUSINESS CONNECTIONS, מחלקה חדשה העוסקת בפיתוח עסקי בינלאומי, בחיבורים עסקיים ובקשרי משקיעים. המחלקה החדשה תתמקד במתן שירותים אלו לחברות מישראל ומרחבי העולם בתחומי הטכנולוגיה השונים בדגש על תחומי האגרוטק, הסייבר, הביוטק והמדטק וכן לחברות מעולמות של מסחר וקמעונאות שבהם מתמחה המשרד מזה למעלה מ- 27 שנים.
לדברי סברינה בלהסן-נימצוביץ: "לאורך כל שנות פעילות המשרד הוענקו השירותים הללו כפועל יוצא של עבודתנו עבור לקוחות מתחומים שונים. בשנתיים האחרונות מאז פרוץ הקורונה התרבו הפניות שבהן התבקשנו לאתר הזדמנויות עסקיות בעלות פוטנציאל ולסייע בחיבורים למטרות של גיוס כספים והשקעות. כשפעילות זו הלכה ותפסה נתח חשוב בפעילות המשרד הוחלט להשיק באופן רשמי את המחלקה".
בימים אלו נחתם הסכם שיתוף פעולה בין 'סברינה בלהסן תקשורת' לבין Osia Hyper Retail Ltd מהודו המחזיקה ברשת הקמעונאית Osia Hypermart, במסגרתו יפעל משרד 'סברינה בלהסן תקשורת' להרחבת הרשת אל מחוץ לגבולות הודו ולאיתור משקיעים פוטנציאליים לפתיחת חנויות בהודו, דובאי, אוסטרליה, סינגפור, קנדה, בריטניה ועוד.
מדובר ברשת הקמעונאות המובילה ביותר בגוג'אראט, הודו, שצומחת בעקביות הודות להיצע חדשני של מוצרים איכותיים במחירים נוחים המסייעים ללקוחות להשיג איכות חיים טובה יותר מדי יום. הרשת מציעה מעל 300,000 מוצרים בתחומים שונים ובהם מזון, הלבשה, מוצרי חשמל לבית, כלי בית ומטבח, ריהוט וטקסטיל לבית, עבודות יד אומנותיות, צעצועים, מוצר נייר, תיקים ומזוודות, רהיטים ועוד.
במגזר הקמעונאי המאורגן של הודו Osia Hypermart היא הרשת היחידה המחזיקה בתמהיל מוצרים בחלוקה שווה של 50/50 בקטגוריות ה-food וה- non food, מה שמבדל אותה מבין מתחרותיה. הרשת משרתת מיליוני לקוחות במדינת ג'וג'ראט, המונה כ-60 מיליון תושבים, באמצעות פלטפורמות דיגיטליות ולמעלה מ-38 חנויות המשתרעות על כסות למעלה מ- 65,000 מטר מרובע של שטחי מסחר.
חברת Osia Hyper Retail Ltd, המעסיקה 2500 עובדים, נסחרת בבורסה הלאומית לניירות ערך של הודו (NSE -SME) מאז מרץ 2019 ומחזור המכירות השנתי שלה עומד על 100 מיליון דולר. בכוונת החברה להפוך את Osia Hypermart לאחת מרשתות ההיפרמרקטים הלאומיות הגדולות בהודו עם 140 חנויות שתשתרענה על פני כ- 210 אלף מ"ר שטחי מסחר ב- 3-4 השנים הבאות. החברה מתכוונת להתרחב למדינות נוספות בהודו ובהן פראדש (מעל 72 מיליון תושבים), מהרשטרה (מעל 112 מיליון תושבים) רג'סטאן (מעל 68 מיליון תשובים) ועוד.
מחזור המכירות של תעשית הקמעונאות ההודית לשנת 2021 נאמד בכ- 1.2 טריליון דולר והוא צפוי לעמוד על 1.8 טריליון דולר בסוף שנת 2026. המגזר הקמעונאי חווה צמיחה אקספוננציאלית, כאשר הפיתוח הקמעונאי מתרחש בערים מרכזיות וגם בישובי ספר. על פי דו"ח אחרון של India Brand Equity Foundation (IBEF), הודו צפויה להפוך לכלכלת הצרכנות השלישית בגודלה בעולם.
נכון לעכשיו, הודו מובילה במונחים של זמינות חנויות קמעונאיות לנפש, מה שהופך אותה לשוק מועדף לקמעונאים. הודו היא השוק הקמעונאי השלישי בגודלו באסיה והרביעי בגודלו בעולם אחרי ארה"ב, סין ויפן. מדובר באחת הכלכלות הצומחות ביותר בעולם, המובילה לצמיחה גבוהה בשווקי הצרכנות והקמעונאות והיא מציגה הזדמנויות להשקעות והזדמנויות עסקיות אדירות.
בשלב ראשון בפעילות יתמקד משרד סברינה בלהסן באיתור משקיעים ושותפים פוטנציאליים לפתיחת סניף ראשון של הרשת בדובאי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה