שיווק ופרסום

קווין רובין ותקווה גדעון עולים באש, זה הקמפיין בהשתתפותם

השחקן וכוכב הרשת קווין רובין וכוכבת האח הגדול תקווה גדעון השתתפו בקמפיין חדש וייחודי, כשעל סט הצילומים הבעירו את שניהם באש חיה, כל זה נראה מאחורי הקלעים
מערכת ice | 
קווין רובין תקווה גדעון ואור לוי בקמפיין (צילום סטילסן רון שושן)
מותג השעונים SHOCK-G מבית הענקית היפנית CASIO, בחר את הפרזנטורים תקווה גדעון וקווין רובין להוביל קמפיין דיגיטלי ישראלי רחב היקף בסימן חודש המודעות לסכרת הנעורים. לצידם נבחרה  כפרזנטורית שלישית אור לוי בת ה-10, הפנים של העמותה לסכרת נעורים וחולת סכרת מסוג 1.
בקמפיין "פעלולי האש" לוי תדליק את הלפיד ה״אולימפי״, בשעה שהמאסטר האוקראיני ‘דימה אוסמולובסקי׳ יבצע פעלול מסוכן ומבוקר במהלכו יצית את הפרזנטורים גדעון ורובין באש חיה, כאשר אלו לובשים חליפות מגן מיוחדות ומפוקחים על ידי צוות כיבוי אש והצלה.
הקמפיין שיעלה באמצע חודש נובמבר בזירה הדיגיטלית, אתרי תוכן וברשתות החברתיות, יכלול בנוסף צילומי אופנה ואקסטרים שיציגו את קולקציית השעונים החדשה לגברים ולנשים לחורף 2022 וימחישו את הסלוגן "שעונים חזקים לאנשים חזקים".
במסגרת הקמפיין תצולם הפקת אופנה בכיכר דיזינגוף במלון "CINEMA", מרשת מלונות אטלס (לשעבר קולנוע "אסתר" המיתולוגי). בהתאם לרוח התקופה, הרפרנסים בצילומים יהיו בהשראת הסדרה "חברים" ולכן, נבחר המלון שמעוצב כולו השראת תעשיית הקולנוע: פינות עם מקרנים ישנים, קירות ששואבות את האורחים לתוך סרט, גזרי עיתונים, פוסטרים מסרטים ועוד.
 לדברי מאיה טיטו-שועה, מנהלת השיווק והפרסום של קבוצת טי אנד איי, היבואנית הרשמית של המותג קסיו SHOCK-G לישראל, "מטרת הקמפיין להציף על פני השטח ולקדם ערכים חברתיים חשובים. הפרזנטורים נבחרו לאחר חשיבה מרובה, כאשר תקווה גדעון, הממשיכה עימנו זו העונה השנייה, מציפה בכל הזדמנות את נושאי הגזענות ודימוי הגוף החיובי הקרובים לליבה, קווין מזוהה עם מלחמה בבריונות ואור היא הפנים של האגודה לסכרת נעורים". שלושתם מסמלים אנשים חזקים ואמיצים המשתמשים בכוחם ותדמיתם הציבורית בכדי לעשות טוב בעולם ולחזק אחרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה