שיווק ופרסום

זה המשרד שיזכה בתקציב המיליונים של סטודיו C

אחרי שרכש את סטודיו C בעקבות הקשיים שהרשת נקלעה, רונית רפאל נמצאת לקראת הפתיחה המחודשת של הרשת, וזה משרד הפרסום שיזכה בתקציב שלה
מערכת ice | 
רונית רפאל (צילום רוני בר)
רונית רפאל מודיעה הבוקר (חמישי) על המשרד שנבחר לתקציב הפרסום של רשת מכוני הכושר לנשים סטודיו C. מדובר בתקציב של כחמישה מיליון שקלים בשנה לרשת מכוני הכושר. הרשת נמצאת כעת בתקופת גיוס עובדים ושיפוץ מבנים, לקראת הפתיחה המחודשת של הרשת תחת בעלותה של רונית רפאל, שלצד הפעילות הספורטיבית בסניפים תכניס פעילות העצמה נשית רוחנית.
המשרד שזכה בתקציב הוא זרמון גרופ, רפאל התייחסה לבחירה ואמרה, "בחרנו בזרמון כי הם הציגו לנו את הפתרון המדויק לרשת סטודיו C שעתידה להפוך בשנים הקרובות  למרכז ספורט ו-well being  - מרכז רוחני ופיזי לנשות ישראל". הרשת עתידה להתחיל את פעילותה המחודשת בתחילת 2022.

כזכור, סטודיו C נקלע לקשיים בשל משבר הקורונה אולם מדובר ברשת וותיקה עם מוניטין, ורשימת לקוחות מרשימה. רונית רפאל רכשה את כל אלה בדגש על רשימת הלקוחות המרשימה של הסטודיו.
הליך ההתמחרות על סטודיו C היה מהיר ובית המשפט קבע שלמהירות יש משמעות בכל הנוגע לקביעת זהות רוכש הרכש. ככל הנראה מכוון בית המשפט כי אם ההליכים המשפטיים יימשכו יותר מידי זמן הרי שהמוניטין של הסטודיו ייפגע כך שכבר יהיה קשה מאוד לשקם אותו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה