שיווק ופרסום
מדוע קמפיין הפרסום של אוקייקיופיד נאסר לשידור בארה"ב?
על המודעות שקוראות ל״הכלה״ של האחר מוצגים דוגמנים ודוגמניות בהקשרים של עישון מריחואנה, ״חיבוק עצים״ ותמונות בעלות ״נושאים להט"ביים״
אפליקציית הדייטינג הפופולרית OkCupid, הידועה בקמפיינים הפרסומיים הפרובוקטיביים שלה, עשתה זאת שוב: תמונות מהקמפיין שעלה השבוע (תחת הכותרת Every Single Person וקרא להכלה של השונה), כבר הספיקו להפוך למוחרמות בכמה ערים מרכזיות בארה״ב.
כך לדוגמה, תמונות שכללו עישון מריחואנה (עם מצתים בין בהונות הרגליים) ו"מחבקי עצים" (תמונה המציגה עץ הגדל מתוך המכנסיים של הדוגמן) - נאסרו על ידי רשות התעבורה בשיקגו. תמונות נוספות, עם ״נושאים להט"ביים״ נאסרו גם בניו יורק. החרם מתמקד בעיקר בתמונות הכוללות זהויות ספציפיות לקהילה דוגמת "פנסקסואל", "bear" (דוב) ו"א-בינארי".
ב-OkCupid מאמינים בקמפיין למרות החרם. "בילינו שנים ביצירת אפליקציית היכרויות שבה כולם מרגישים בבית, והקמפיין הזה באמת מדגיש את כל האנשים השונים שמשתמשים ב- OkCupid", אמרה מליסה הובלי, מנהלת השיווק העולמית ב- OkCupid.
לצורך הקמפיין חברה OkCupid לסוכנות הקריאייטיב Mekanism, האמן האיטלקי מאוריציו קאטלאן והצלם פירפאולו פרארי כדי לפתח את הקריאייטיב - סט של מודעות עכשוויות הכולל מגוון רחב של דוגמנים ודוגמניות, עם מסרים שונים. מבקרים בשיקגו, לוס אנג'לס או ניו יורק יוכלו בקרוב לראות את המודעות מוצגות ברחבי העיר, עם צפי להפצה גלובלית בהמשך השנה.
הקמפיין יוצא לדרך פחות משלושה חודשים לאחר ש- Match Group, חברת האם של OkCupid וחברת ההיכרויות הגדולה בעולם, הודיעה כי הובילה רבע ראשון בשיא. חבילת המותגים שלה, הכוללת את OkCupid , Tinder, Match ו- Hinge, חוותה עלייה חסרת תקדים בשימוש, מה שתרם לעלייה משמעותית בהכנסות בחודשים האחרונים. החברה דיווחה על 668 מיליון דולר בהכנסות לרבעון הראשון - עלייה של 23% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. יוזמות השיווק האחרונות של המותג של OkCupid יכולות לסייע במאמצים של Match Match לקיים מומנטום זה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה