שיווק ופרסום
אלי פיניש עובר למתחרים? הקמפיין המפתיע ב-2.5 מיליון שקל נחשף
דינמיקה עלתה בקמפיין חדש לרגל השקת מכשיר סמסונג גלקסי S25, בכיכובו של אלי פיניש. במסגרת הקמפיין, בו הושקעו מיליוני שקלים, כוכב "ארץ נהדרת" הופך מלקוח של הרשת למתחרה שלה כשהוא פותח חנות משלו. צפו בקמפיין החדש
.jpg)
דינמיקה מבריקה בפרסומת חדשה. רשת המובייל הישראלית מבית סלקום, עלתה לאחרונה בקמפיין חדש ורחב היקף, המשיק שפה פרסומית חדשה המתמקדת ביתרונות של דינמיקה לרגל השקת מכשיר סמסונג גלקסי S25.
בקמפיין החדש, הפרזנטור של דינמיקה, השחקן, הקומיקאי וכוכב התוכנית "ארץ נהדרת", אלי פיניש, הופך מלקוח של הרשת למתחרה שלה כשהוא פותח חנות משלו ודרך סיטואציות קומיות, מוכיח לצופים למה דווקא עדיף לרכוש בדינמיקה ולא "אצלו".
בנוסף על כך, לרגל השקת הקמפיין, יוצאת דינמיקה במבצע בלעדי במסגרתו היא מציעה לרוכשי גלקסי S25 מקרן חכם ועוצמתי במתנה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, עלה לאוויר בטלוויזיה ובדיגיטל בהשקעה כספית של כ-2.5 מיליון שקל.
כידוע, לפני כשבועיים, אלי אדדי, מנכ"ל קבוצת סלקום, ביקר על סט צילומי הקמפיין החדש של דינמיקה בכיכובו של כוכב ארץ נהדרת בקשת 12 אלי פיניש. דינמיקה צילמה באולפני אוטופיה בחולון קמפיין פרסומי בו השיקה שפה פרסומית חדשה שמתמקדת ביתרונות של הרשת. אגב, שכרו של אלי פיניש בקמפיין של דינמיקה מוערך בעשרות אלפי שקלים.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.אפל תמכור כבל HDMI למקרן 5 מטר ב400$ליטאי 02/2025/16הגב לתגובה זו0 0עם תוכנה שעולה 250$ למקבוק פרו ומקבוק Air ותרוויח 30% על המקרנים רק לiOS טים, אני רוצה על הרעיון 20 מיליון $ אחרי מס לחשבוני על הפטנט טים. ו300$ ל4 מטר מהHDMI באיכות גבוהה עם HDMI 2.1 טים למקרן ואפשר גם מWindows ממק ומקבוק פרו.סגור