שיווק ופרסום
ענקית הסופרמרקטים בצעד מפתיע: משנה לוגו אחרי 17 שנה
הלוגו החדש של וולמארט, שעוצב בהשראת כובע הנהגים האייקוני של מייסד החברה סם וולטון, מציג גופן עבה יותר המזכיר את הטיפוגרפיה ששימשה את הרשת משנות ה-80 ועד תחילת שנות ה-2000
וולמארט, ענקית הקמעונאות האמריקאית, חושפת מיתוג חדש לראשונה מזה כמעט שני עשורים, במהלך המשקף את מורשתה העשירה ואת התפתחותה העסקית. הלוגו החדש, שעוצב בהשראת כובע הנהגים האייקוני של מייסד החברה סם וולטון, מציג גופן עבה יותר המזכיר את הטיפוגרפיה ששימשה את הרשת משנות ה-80 ועד תחילת שנות ה-2000. החברה שומרת על "הניצוץ" הצהוב המזוהה עמה, אך מוסיפה גוון כחול כהה יותר כדי לרענן את המותג.
המיתוג החדש משקף תקופה משגשגת עבור הרשת בת 61 השנים. בדוחות האחרונים, וולמארט מדווחת על עלייה של 5% במכירות בחנויות שפעילות מעל שנה בהשוואה לשנה הקודמת, וגידול של 8% ברווחים. הצלחה זו מיוחסת בין היתר להשקעה משמעותית במחלקת המזון, ולניצול יתרון הגודל של החברה להורדת מחירים בתקופה של אינפלציה היסטורית.
וויליאם וייט, סמנכ"ל השיווק הראשי של וולמארט ארה"ב, מדגיש כי העדכון החזותי מבטא את התפתחות יכולותיה של החברה לצד מחויבותה המתמשכת לשרת את לקוחות ההווה והעתיד. המיתוג החדש יוטמע תחילה באתר האינטרנט ובאפליקציה של החברה, ובהדרגה יגיע לכ-10,500 חנויות הרשת, שגם הן עוברות תהליך התחדשות מקיף.
בשונה מהשינוי האחרון בלוגו משנת 2008, שהתרחש בתקופה של ירידה במכירות ותחרות גוברת מול רשתות כמו טארגט, השינוי הנוכחי מגיע בעיתוי אסטרטגי של צמיחה משמעותית. וולמארט מצליחה למשוך לקוחות בעלי הכנסה גבוהה יותר באמצעות הרחבת מגוון המוצרים בתחומי הביגוד, האלקטרוניקה וריהוט הבית.
עוד ב-
במקביל, החברה מחזקת את נוכחותה בזירה המקוונת מול אמזון, עם גידול מרשים של 22% במכירות המקוונות ברבעון האחרון בארה"ב. מהלך זה, בשילוב עם המיתוג החדש, מדגיש את יכולתה של וולמארט להתאים את עצמה לצרכי השוק המשתנים תוך שמירה על המורשת והערכים שהובילו אותה להצלחה לאורך יותר משישה עשורים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מתי וולמארט יגיע לארץ?אילן 01/2025/14הגב לתגובה זו0 0מתי וולמארט יגיע לארץ?סגור