שיווק ופרסום
מהתלבושת של נטע ב-TOY ועד ליוניקורן: תערוכת אופנת הפופ הישראלית
הסטייליסט איתי בצלאלי פותח תערוכה חד פעמית של התלבושות האייקוניות מכל השנים לרגל השקת המותג Perwoll בישראל. כל הפרטים
המעצב והסטייליסט המוביל איתי בצלאלי משיק את תערוכת Perwoll X Itai Bezaleli" -הרגעים הגדולים של אופנת הפופ הישראלית", בגלריית ADA בעזריאלי שרונה בתל אביב.
התערוכה תחשוף את הקהל הרחב לעולם הזוהר של תעשיית האופנה בישראל.
התערוכה תחשוף את הקהל הרחב לעולם הזוהר של תעשיית האופנה בישראל.
התערוכה ""Perwoll X Itai Bezaleli תפתח לציבור הרחב החל מהתאריך ה-14 בינואר ותציג את התלבושות האייקוניות שיצר בצלאלי עבור גדולי הכוכבים בישראל. בין הפריטים שיוצגו יהיו תלבושות מהאירוויזיון של נועה קירל, עדן גולן ונטע ברזילי, נדב גד'ג, עדן אלנה ורגעים בלתי נשכחים אחרים לאומנים סטטיק, סטפן לגר, וואלרי חמאתי ועוד, שהפכו לאבני דרך בתרבות אופנת הפופ המקומית.
התערוכה מתקיימת במסגרת שיתוף פעולה פורץ דרך עם מותג הכביסה הבינלאומי Perwoll, שנכנס לשוק המקומי באופן ייחודי וראשון מסוגו. המותג מתמחה בנושא חידוש, שימור וטיפוח הבגדים באמצעות פורמולות חדשניות, השומרות על צבעי וסיבי הבגד ומחדשות את מראהו כך שיישארו במיטבם לאורך זמן. החיבור בין Perwoll לאיתי בצלאלי משקף תפיסה משותפת המדגישה את הקשר ההדוק בין אופנה איכותית לטיפוח, חידוש ושימור הבגדים, תוך הדגשת היופי הטבעי של הפריטים האהובים ביותר. מדובר בשיתוף פעולה שמחבר בין עולם הסטייל לעולם הטיפוח, ומציג גישה חדשנית המשלבת יצירתיות, איכות וטכנולוגיה.
(הלוק של נטע ברזילי באירוויזיון 2018. צילום: איתי בצלאלי)
התערוכה בעזריאלי שרונה נבחרה לשמש כמרכז תרבות ואמנות מוביל, המציע מרחב ייחודי להפקת תערוכות ואירועים אמנותיים. המקום משלב עיצוב מודרני עם מיקום אסטרטגי בלב העיר, מה שהופך אותו לנקודת מפגש עבור חובבי אמנות, יוצרים, וקהל רחב. בזכות חלליו המגוונים והנגישות הגבוהה, עזריאלי שרונה משמש במה להצגת יצירות עכשוויות ותערוכות חדשניות, שמטרתן להעשיר את חוויית התרבות בעיר ולחזק את הקשר בין אמנות לקהילה.
(תמיר גרינברג. צילום: יחצ)
איתי בצלאלי, שהגיע במיוחד לארץ ליצירת התערוכה, התייחס לשיתוף הפעולה: "כל פריט שמוצג בתערוכה נושא עמו סיפור ייחודי וזיכרון בלתי נשכח. היה לי חשוב ליצור חיבור שמדבר על הטיפוח, והשימור של יצירות אופנה לאורך זמן, וזה בדיוק מה שמותג Perwoll מביא איתו. אני מתרגש לחלוק את המסע הזה עם הקהל הרחב".
(מרגי. צילום: ערן לוי)
רות סולאר, סמנכ"לית השיווק של חברת "הנקל-סוד", התייחסה להשקת המותג בארץ ולחיבור לתערוכה: "Perwoll נכנס לשוק הישראלי עם הבטחה לחדש, לטפח ולשמר את הבגדים שאנחנו הכי אוהבים. שיתוף הפעולה עם איתי בצלאלי, שמוביל חדשנות ויצירתיות בעולם האופנה, מדגיש את הערך המוסף של המותג ומראה איך אנחנו יכולים לשמר את מה שחשוב לנו – גם במראה וגם בתחושה."
מנכ"לית עזריאלי שרונה, אורלי שנהר, הוסיפה: "אנו גאים לארח תערוכה כל כך מיוחדת ומעוררת השראה שפוגשת עולמות של ייצוג וגאווה ישראלית אצלנו בעזריאלי שרונה. שיתוף הפעולה עם מותג כמו Perwoll ואיתי בצלאלי מביא איתו ערכים של יצירתיות, איכות וסגנון שמשתלבים באופן מושלם עם חווית התרבות, האומנות , הוולנס והאופנה שמביאים לידי ביטוי את עזריאלי שרונה".
עוד ב-
התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום, למשך חמישה ימים, בין התאריכים 14-19 בינואר. שעות פעילות: 12:00-20:00 ובשישי 9:00-14:00.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה