שיווק ופרסום

סופר מרקטינג: הכירו את לירון הרשקוביץ – מנהלת מערך השיווק של חברת מגדל

SUPERMARKEING היא פינה חדשה של אתר ice, שעושה לכם היכרות עם האנשים שמובילים את עולם השיווק בישראל. והפעם: לירון הרשקוביץ, מנהלת מערך השיווק של מגדל ביטוח ופיננסיים, מספרת על המהלך האסטרטגי לשינוי השפה התקשורתית של החברה ועל כישרון אחד בו היא גאה במיוחד

ice פרויקטים | 
לירון הרשקוביץ, מנהלת מערך השיווק של חברת מגדל (צילום גל חרמוני באדיבות מגדל)
בפינה חדשה, SUPERMARKETING, לוקח אתכם אתר ice אל מאחורי הקלעים של ענף השיווק בישראל – בסדרת ראיונות אישיים עם השמות הבכירים בתעשייה. והפעם לירון הרשקוביץ, מנהלת מערך השיווק של חברת מגדל ביטוח ופיננסיים, מתארת את נקודות הציון המרכזיות בקריירה, ומגלה איך היא פותחת את הבוקר.
לירון הרשקוביץ בקצרה.
"בת 43, מתגוררת ברמת גן, ובחצי השנה האחרונה מנהלת את מערך השיווק של חברת מגדל ביטוח ופיננסיים. אני בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה, ו-MBA בשיווק ומימון מהמכללה האקדמית".
אבני הדרך המרכזיות בקריירה שלך?
"אני מביאה איתי ניסיון של למעלה מ-15 שנה בעולמות הפיננסיים והשיווק. לפני הצטרפותי למגדל, ניהלתי את אגף השיווק הפרטי וה-SOHO בבזק במשך כ-5 שנים. קודם לכן, הובלתי את השיווק הפרטי והעסקי ב-MAX כרטיסי אשראי. בתפקידים אלה התמקדתי בבניית אסטרטגיות שיווקיות מבוססות DATA, פיתוח ערוצים דיגיטליים, והובלת מהלכים המשפרים את חווית הלקוח תוך שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים". 
פרויקט או קמפיין שהובלת, ושאת גאה בו מיוחד?
"עם כניסתי למגדל, הייתי שותפה להובלת מהלך אסטרטגי לשינוי השפה התקשורתית של החברה. המהלך כלל שלושה היבטים מרכזיים:
 
  • שינוי תפיסת המותג ותפקידו. התפיסה האסטרטגית החדשה של מגדל מתמקדת בעתיד, תוך הישענות על 90 שנות ניסיון, מומחיות וחוסן פיננסי. בהתאם לכך, החלטנו להחליף את הסלוגן 'טוב שיש מגדל מאחוריך', שליווה אותנו כ-15 שנה, בסלוגן חדש ועדכני: 'מגדל. רואים רחוק'. אני מאמינה שהאסטרטגיה המחודשת תאפשר לנו להביט קדימה באופטימיות, מתוך מחויבות להבטחת העתיד והעצמאות הכלכלית של לקוחותינו.
 
  • עדכון של לוגו החברה. ערכנו תהליך מקיף של פישוט הלוגו, שינוי הצבעוניות והתאמתו לעידן הדיגיטלי.
 
  • בחירת פרזנטורית חדשה. בחרנו בנועה תשבי, שחקנית, מגישה ואשת חברה מוערכת, כפרזנטורית החדשה של מגדל. אנו מאמינים שתשבי מייצגת באופן מובהק את ערכי החברה וחזונה, ותתרום משמעותית לחיזוק המותג בשנים הקרובות.
 
לאחר גיבוש האסטרטגיה והשפה התקשורתית החדשה, השקנו סדרת קמפיינים בכיכובה של תשבי, תחת הקונספט 'המבוך של החיים'. המסר המרכזי מתמקד בכך שלמרות המורכבות של עולמות הביטוח, הפנסיה והפיננסים, המומחים של מגדל נמצאים כאן תמיד כדי לסייע ולראות רחוק עבור לקוחותינו".
אם היית צריכה להכשיר את הדור הבא של אנשי השיווק, מה היה בתוכנית הלימודים שלך?
"אנשי שיווק חייבים בראש ובראשונה להכיר היטב את קהלי היעד שלהם. מדובר בין היתר במאפיינים ובדרישות, בהרגלי הצריכה ובדפוסי ההתנהגות – ולא פחות חשוב: איפה נמצא הלקוח במדיות השונות ומתי. פילוח לפי מאפיינים וסגמנט יסייע לייצר מענה לצרכים, ויספק מענה שיווקי אמיתי לצורך ולביקוש לייצר מוצר נדרש אצל הצרכן.
חשוב להבין: הצרכן המודרני נוכח במקביל בכל הפלטפורמות – ממש מרגע ההתעוררות בבוקר ולאורך היום כולו. הכלים הדיגיטליים מתפתחים ומשתנים בקצב מהיר, ולכן עלינו כמנהלי שיווק להתמחות בעולמות ה-DATA ובטכנולוגיות המתקדמות. שליטה בכלים אלה מאפשרת פיתוח אסטרטגיות שיווק חכמות המגדילות הכנסות ומעמיקות את הקשר עם הלקוח.
תוכן איכותי היוצר מעורבות רגשית עם המותג הוא כיום חלק בלתי נפרד מארגז הכלים של כל מנהל שיווק. בנוסף, ניתוח וניהול נתונים הם קריטיים – המידע העשיר שברשותנו, הן פנימי והן חיצוני, מאפשר התאמה אישית של המסר השיווקי. למשל, במגדל אנו מסייעים ללקוחות ביטוח הרכב שלנו באמצעות תזכורת לקראת מועד הטסט, כולל כל המסמכים הנדרשים. אלו הרגעים שבהם נמדד המותג, כאשר הוא מפתיע את הלקוח לטובה בנקודות מפגש בלתי צפויות.
אם נקמט את כל זה לשורה תחתונה אחת: השיווק המודרני דורש חדשנות, יצירתיות והבנה עמוקה של צרכי הלקוח – תוך שילוב טכנולוגיות עדכניות וניתוח מתקדם של נתונים. בהתאם לכך איש שיווק נדרש להפגין יצירתיות מתמדת, חדשנות ושקיפות. עליו להוביל מהלכים רחבי היקף ולהתחדש בכל פרויקט. בתפיסתי, צורכי הלקוח הם תמיד במרכז, וסביבם מתגבשים כל הערכים שציינתי לכדי פתרונות שיווקיים הולמים".

לירון הרשקוביץ. "אנשי השיווקים נדרשים לדעת להתחדש בכל פרויקט" (צילום הילה מושקוביץ)
אם היית צריכה לבחור תחום אחר לעסוק בו?
"כאדם אנליטי שלמד כלכלה וניהול בתואר הראשון, ייתכן שהייתי פונה לניהול פיננסי או כלכלה. עם זאת, אני מניחה שהייתי חשה חסך ביכולת לבטא את היצירתיות שמאפיינת אותי, כך שסביר להניח שבשלב כלשהו הייתי מחפשת תפקיד אחר המשלב חשיבה מחוץ לקופסה".
משהו שמעטים יודעים עליך?
"יש לי חיבור עמוק למוזיקה, המתבטא ביכולת לזהות שירים מהצליל הראשון. זו גם הדרך שלי להתחיל כל יום – בדרך למשרד אני בוחרת שיר שנותן לי את האנרגיה הנכונה ליום מוצלח".
לכל הפינות של SUPERMARKETING לחצו כאן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה