שיווק ופרסום

כוכב "ארץ נהדרת" בקמפיין משעשע לבורסה | פרסומת השבוע

יניב ביטון, כוכב "ארץ נהדרת", מציג את פלטפורמת TASE+, כלי חדשני מבוסס טכנולוגיית AI למעקב וניתוח השקעות שוק ההון בארץ ובחו"ל. על הקמפיין היצירתי והמשעשע של הבורסה אחראי משרד הפרסום "סיטימדיה" | פרסומת השבוע

מערכת ice | 
יניב ביטון (צילום משרד הפרסום סיטימדיה)
הקמפיין החדש של הבורסה לניירות ערך, בכיכובו של השחקן המוכשר יניב ביטון, משך את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע האחרון וזאת בזכות ליהוקו של כוכב "ארץ נהדרת" לתפקיד הפרנזטור. 
מיטב המוחות במשרד הפרסום "סיטימדיה" בחרו להשיק את הממשק החדש של הבורסה לניירות ערך בדרך משעשעת וקלילה ביותר לצופים בבית. בקמפיין החדש, נתי, השומר המיתולוגי של הבורסה לניירות ערך, מציג את פלטפורמת TASE+, כלי חדשני מבוסס טכנולוגיית AI למעקב וניתוח השקעות שוק ההון בארץ ובחו"ל. 
מדובר בפלטפורמה דיגיטלית ייחודית שזמינה למשתמשים באתר הבורסה ובטלפון הסלולרי אשר כוללת ניתוחים פיננסיים, השוואת מניות מהארץ ומחו"ל, עדכוני מסחר וכלים נוספים כחלק מניהול מתקדם ומבוסס דאטה. 
בכך, מכריזה הבורסה לניירות ערך על חידוש בשירות הפיננסי שהיא מעניקה, נוכח העובדה כי מדובר בכלי ייחודי המעביר את המידע למשתמשים בצורה נגישה, ידידותית וכל זאת ללא תשלום. 
מהלך אסטרטגי זה תרם לא רק להעברת המסר השיווקי של הבורסה לניירות ערך אלא גם לתדמיתה. באמצעות הענקת הכינוי "הבורס'לה" לממסד הוותיק ושלל בדיחות בעלות משמעות כפולה, הצליח משרד הפרסום "סיטימדיה" לייצר קרבה וסימפטיה לבורסה לניירות ערך.
דבר המשרד 
הבורסה לניירות ערך בתל אביב, או בקיצור הבורס'לה, השיקה ממשק חדש שיהפוך כל תיק השקעות לחכם יותר בעזרת מגוון רחב של פיצ'רים למשקיעים ומשקיעות. בפיצוח הבריף יצרנו דמות חדשה יחד עם יניב ביטון המוכשר ובעזרתו השקנו את הקמפיין בבימויו של אסף הראל. 
סיפור מבניית הקמפיין 
אחד הדברים הכי חשובים בבניית הקמפיין, היא לוודא שכל ההפקה והתסריטאות מותאמים לצילום בבניין הבורסה. היה ממש מהנה להיות ביום צילום בו רבות ורבים מעובדי הבורסה לקחו חלק בסרטים שיצרנו ויש לזה ערך רב מאוד. אחרי הכל, מדובר בבית של הכלכלה הישראלית.
האתגר הכי גדול בפרויקט?
אין ספק שלא פשוט לצאת בקמפיין בתקופה של מלחמה. חוסר הוודאות שהיה קודם למלחמה גבר עוד יותר עם פרוץ הקרבות, ולכן השיקה הבורסה ממשק שיקל על משקיעות ומשקיעים, ינגיש להם מידע חיוני בזמן אמת, מידע מבוסס AI ועוד. 

משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
כיף בבורס'לה!
מה הדבר שהכי זרם בקלות?
יניב ביטון המוכשר ואסף הראל המדהים. צוות מנצח שתרם רבות להצלחת הקמפיין עוד לפני הצילומים. כמובן, כל צוות הבורסה לניירות ערך שהפך את החוויה למהנה ובלתי נשכחת.
דבר הבמאי 
"המשפט שמסיים את הסרט "כיף בבורסה'לה" מתמצת היטב את התהליך שהיה לנו בקמפיין הזה. ואני רוצה להאמין שהכיף הזה ניכר גם בתוצרים, בדמות של יניב ביטון, בכתיבה, באווירה - כי באמת כולם מאוד נהנו בתהליך. ככה זה כשהלקוח נותן אמון במשרד, והמשרד נותן אמון בבמאי, והבמאי נותן אמון בטאלנט, והטאלנט נותן אמון בלקוח, והלקוח... הבנתם".
 
קרדיטים 
סיטימדיה:
דניאל וינר – מנכ"ל
נטלי דוטן – משנה למנכ"ל
שגיא לוי – סמנכ"ל לקוחות
יורם בן ציון – מנהל קריאייטיב
יובל מועלם – סופרווייזרית
רועי קייקוב ורומי פורת – קריאייטיב
אוג – הפקה
אסף הראל - במאי
יניב ביטון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה