שיווק ופרסום

יעל שלביה עושה זאת שוב בקמפיין מוסיקלי לרנואר | פרסומת השבוע

בביצוע מחודש לשיר The Look של להקת רוקסט משנת 1998, יעל שלביה כובשת את המסך בקמפיין החדש של רנואר. על הקמפיין היצירתי ועתיר התקציב, אשר צולם בניו יורק, אחראי משרד הפרסום אברהם | פרסומת השבוע
מערכת ice | 
יעל שלביה ברנואר (צילום מסך)
בקמפיין מוסיקלי ועתיר תקציב, מותג האופנה רנואר הצליח במהלך השבוע האחרון לעקוף את המתחרים שלו ומשך את תשומת ליבם של הצופים וזאת בזכות, איך לא, הפרזנטורית יעל שלביה
לאחר שבחודש שעבר נחשפה קולקציית הג'ינסים הייחודית שלה, יעל שלביה חושפת את הקולקציה השנייה של בית האופנה המוכר אשר מתאפיינת בגזרות רחבות כאשר הדגש הוא על משחקי אורכים ופרופורציות. 
לצד בגדי האופנה המעוצבים שאותם מקדמת הפרזנטורית בהצלחה רבה, יעל שלביה מפגינה יכולות שירה מרשימות במיוחד עם השיר She's Got The Look. מיטב המוחות במשרד הפרסום אברהם מכירים בחשיבותו של קמפיין מוסיקלי, אשר ביכולתו להעביר לצרכנים את המסר השיווקי של החברה המפרסמת בקלות וביעילות. 
על כן, הוחלט כי יש לנצל את כישורי השירה הנסתרים של הדוגמנית הצעירה לטובת הקמפיין החדש של רנואר ולבצע עיבוד מחדש לשיר The Look המפורסם של להקת "רוקסט" משנת 1988. אין ספק, אותו מהלך אסטרטגי חכם יצר בידול בין המותג רנואר ליתר המתחרים שלו והוסיף המון חן לפרסומת החדשה שצולמה בניו יורק. 
 

דבר המשרד 
קמפיין לקולקציית הג'ינסים השנייה של יעל שלביה לרנואר, צולם בניו יורק כסיקוונס לקמפיין הראשון שצולם בשנה שעברה.
סיפור מבניית הקמפיין
הפעם, יעל לקחה על עצמה אתגר. בנוסף לבניית הקולקציה והמעורבות הגדולה שלה ולליווי הצמוד על כל פרט, היא גם שרה את שיר הקמפיין.
האתגר הכי גדול בפרויקט?
האתגר העיקרי היה לייצר קמפיין חדש, בולט וייחודי באותה העיר, ועם אותה הפרזנטורית, אך שיהיה שונה ומבודל מהקמפיין הקודם. כדי לעשות את זה, החלטנו להתייחס אל הקמפיין כאל פרק שני שממשיך את העשייה ומוסיף רובד של נשים ניו-יורקיות שרוצות להראות (ולהתלבש) כמו יעל. לקמפיין הוצמד שיר אייקוני של "רוקסט" משנת 1988 וקיבל עיבוד עדכני שאתגר את יעל, אבל גם עם האתגר הזה היא התמודדה בהצלחה.

מה הדבר שזרם הכי בקלות?
יש משהו מרענן וכיפי לעבוד עם פרזנטורית שמזמן הפכה לחברה וקולגה עם SAY, השותפות שלה יחד עם רנואר, הבמאי והמשרד באה לידי ביטוי לא רק בקולקציה, אלא בתהליך הקריאייטיבי כולו – מה שמייצר מהלך הוליסטי ופאן לכל המשתתפים בו, כך שכל בניית הקמפיין זרמה לכל הצדדים המעורבים בתהליך.
קרדיטים: 
לקוח: רנואר
סמנכ"לית שיווק- יפעת פסטרנק
מנהל קריאייטיב- רון קאהן
מנהלת מותג- חן ליפץ
משרד פרסום: AVRAHAM ADV
מנכ״ל: רועי חננאל
סמנכ״ל קריאייטיב: עידן זמיר
קריאייטיב וארט דיירקשן: זואי הורקני, דן ויינברג
ניהול לקוח: עדי בן חמו, רוני לנג
מפיקה: אורן וולף
הפקה: אורי אמיתי הפקות
צלם: יונתן וייצמן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה