שיווק ופרסום

בנק לאומי במהלך מרגש למען המילואימניקים | פרסומת השבוע

בקמפיין מרגש במיוחד, בנק לאומי משיק מיזם חברתי שנועד לסייע למילואימניקים שמעוניינים להתחתן בתקופה הנוכחית. פרויקט החתונות הלאומי, מלווה את בני הזוג עד לחופה ומסייע בהוצאות האולם, האוכל והדיג'יי. על הקמפיין המוצלח, בו מככב עומר אדם, אחראי משרד הפרסום "מקאן" | פרסומת השבוע
אפרת בבג'ני | 
פרויקט החתונות הלאומי (צילום משרד הפרסום מקאן)
בחודש יולי האחרון בנק לאומי הציב רף גבוה למתחריו בקמפיין המוסיקלי עם עומר אדם, בו הכריז הזמר המפורסם על הנגשת השירות לכלל הלקוחות באמצעות שיתוף מספרי הטלפון של מנהלי סניפי הבנק. כעת, בנק לאומי משיק מיזם חברתי חדש שנועד לסייע לחיילי וחיילות המילואים שמתכננים להתחתן בתקופה מורכבת זו.
אז אם אתם זוג ששירת פרק זמן ארוך במילואים במהלך המלחמה וחולמים על הקמת בית משותף ועל חתונה מושלמת, "פרויקט החתונות הלאומי" הוקם בדיוק בשבילכם. בנק לאומי, בניהולו של המנכ"ל חנן פרידמן, יסייע לכם בתכנון החתונה, זאת על ידי מימון הוצאות האולם, האוכל והדי ג'יי.
עוד מציינת הנהלת לאומי, כי כל השירותים והמוצרים הנדרשים לאירוע החתונה של בני הזוג יסופקו על חשבון הבנק ועל ידי עסקים שונים בצפון ובדרום שנפגעו במהלך המלחמה. 
אין ספק, מדובר במהלך חברתי ותדמיתי מבורך מצד בנק לאומי אשר לא רק מעניק סיוע לגיבורי המלחמה, אלא גם באמצעות שיתוף הפעולה עם עסקים בדרום ובצפון, הוא מקדם הירתמות קהילתית חשובה ומרגשת עבור משרתי המילואים בימים מורכבים אלו. 
משרד הפרסום "מקאן" הצליח להעביר את המסר החברתי והמהלך התדמיתי של בנק לאומי לצרכנים בצורה מרגשת. על רקע הצגת הזוג המאושר אשר תרם למדינה בצורה יוצאת דופן ומעוררת השראה, נשמע קולו של זמר המדינה, עומר אדם, בעודו מבצע את השיר "עכשיו התור לאהבה" של עוזי חיטמן. משרד הפרסום "מקאן" בחר נכונה בשיר נוגע ללב אשר מתאים לרוח התקופה ובכך הוא הצליח להעביר את המהלך החברתי החשוב שעליו אחראי בנק לאומי.  
 
דבר המשרד 
בתקופה כזו מאתגרת, כל סיפור טוב נותן קצת נחת. אז רצינו להביא רגע של אושר לעשרות זוגות מילואימניקים שנתנו הכל והחלטנו לממן עבורם את החתונה - מהאולם ועד הצלם.
סיפור בניית הקמפיין 
כששמענו את הביצוע של עומר אדם לשיר "בפעם הראשונה", לכולנו הייתה צמרמורת. היו אפילו כמה דמעות בחדר. 
האתגר הכי גדול בפרויקט?
האתגר הגדול ביותר היה להפיק חתונה תוך כדי צילום הפרסומת, היינו צריכים לוודא שכל פרט יהיה מושלם, מהשמלה של הכלה ועד לבחירת הרב. בזכות החברים ובני המשפחה של הזוג שהיו איתנו לאורך כל היום, הצלחנו לשמור על אנרגיות גבוהות למרות יום ארוך וחם.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
אוהד יא מלך!
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
ההתרגשות והשמחה של הזוג הייתה כל כך אמיתית ומדבקת, הרגשות פשוט זרמו באופן טבעי מול המצלמות, מה שהפך את העבודה שלנו לקלה ומרגשת במיוחד.
קרדיטים: 
לקוח: מיטל שירן הראל, נאור דהן, מיכל ורמוס קריאייטיב: רוני אזולאי, מוש דובצקי, נתנאל חג'ג', אסף כץ, עדי מנור, אורי חסון, ירון פרל. ניהול לקוח: עמית הוכדורף, ניצן ברלין, טל בן זאב. אסטרטגיה: מיכל גלברד, חגי מיכליס. הפקה: נטלי זיו, ליאן אלקסלסי. במאי: אוהב פלנץ. חברת הפקה: אודי ושושי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה