כסף וצרכנות

בנק לאומי בהטבת ענק למילואמיניקים: כך תקבלו חתונה מלאה בחינם

חיילי מילואים יוכלו לקבל את חתונת החלומות בחינם, בשיתוף פעולה בין בנק לאומי לקשת, וחלק מהזוגות שייבחרו אף יופיעו במשדר מיוחד בקשת 12 כחלק מעליית העונה החדשה של "חתונה ממבט ראשון". מיטל שירן-הראל, סמנכ״לית השיווק של בנק לאומי: "למילואימניקים שנתנו הכול למעננו מגיע לקבל בחזרה - ובענק"
מערכת ice | 
מיטל שירן הראל, סמנכ"לית שיווק בבנק לאומי (צילום Magma Images, אילן בשור)
בנק לאומי יצא בתקופה האחרונה בקמפיין, בשיתוף פעולה עם קשת 12, למענק יוצא דופן עבור חיילי המילואים, כאשר על הפרק: אפשרות למימון מלא לחתונה לחיילי מילואים - מהאולם, ועד האוכל והדיג'יי, כאשר השירותים לאירוע יסופקו גם על ידי בעלי עסקים מהצפון והדרום. מדובר בזוגות ששירתו במילואים במלחמה ושמתכננים להתחתן בקרוב.
כחלק מהקמפיין שפורסם בטלוויזיה, ובו קאבר של עומר אדם לשיר "עכשיו התור לאהבה", חלק המזוגות שייבחרו גם יופיעו במשדר מיוחד בקשת 12, כחלק מהשקת העונה החדשה של "חתונה ממבט ראשון".
במה מדובר? ההטבה מיועדת לבני זוג אשר שניהם משרתים או שירתו בשירות מילואים מאז ה-7 באוקטובר ואשר עומדים בתנאי ההשתתפות בפעילות. הזוגות יוכלו להירשם עד היום בחצות בעמודי הנחיתה המפורסמים ועליהם לספר למה כדאי דווקא עבורם "להרים" את החתונה שלהם. כלל הנרשמים שישלחו עד היום בלילה, יעלו לוועדת האיתור שתורכב מנציגי קשת ובנק לאומי.
מתוך כלל המשתתפים שהגישו מועמדות עד ליום 23.9.24 עד חצות, ייבחרו עד 10 זוגות אשר ענו את התשובה המרגשת והמקורית ביותר, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של וועדת השיפוט ואשר הם נכללים בתוך 100 המשתתפים שמספר ימי המילואים המשותף שלהם הוא הגדול ביותר עד למועד זה. לא תהיה זכות ערעור על החלטתה של וועדת השיפוט. מובהר כי ככל ויירשמו פחות מ- 100 משתתפים עד למועד כאמור, הזוגות יבחרו מתוך כלל המשתתפים עד למועד זה.
החתונות עבור לפחות 10 הזוכים הראשונים יתקיימו במהלך חודש נובמבר 2024 והחתונות עבור הזוכים הנוספים יתקיימו בחודשים נובמבר 2024 – ינואר 2025 בכפוף לכך שניתן יהיה לקיים אירוע רב משתתפים בתאריכים אלו ובמיקום הנבחר.
מיטל שירן-הראל, סמנכ״לית השיווק של בנק לאומי: "למילואימניקים שנתנו הכול למעננו מגיע לקבל בחזרה - ובענק. אני מאמינה שמחובתנו, כגוף הפיננסי המוביל במשק, ליזום מהלכים חברתיים חשובים ופורצי דרך מסוג זה. הזוגות שייבחרו עצרו את חייהם עבור המדינה כולה. עכשיו תורנו לדאוג שחייהם המשותפים יתחילו בצורה הכי טובה שאפשר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה