שיווק ופרסום

זאביק דרור מסתער על תקציב חדש "המותג היוקרתי והנחשק ביותר"

התקציב המוביל בתחום התכשיטים בישראל של "רולטיים", עובר לזאביק דרור. קבוצת רולטיים תטופל במחלקת הלייף סטייל והאופנה במשרד, שתנהל את היח"צ, האירועים התקשורתיים, חיבורים עסקיים, וליהוק משפיענים. אלעד לוי, משנה למנכ"ל קבוצת רולטיים: "החיבור יביא את התוצאות ברמה הטובה ביותר". כל הפרטים | פרסום ראשון
יהודה לוינגר |  1
זאביק דרור (צילום יח"צ)
"רולטיים", יבואנית השעונים, תכשיטי היוקרה, המזוודות והתיקים הגדולה בישראל בחרה היום (שלישי) ב-"זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" לטפל במערך יחסי הציבור והמשפיענים שלה. התקציב נחשב לתקציב המוביל בתחום התכשיטים בישראל.
קבוצת רולטיים תטופל במחלקת הלייף סטייל והאופנה במשרד, שתנהל את מערך יחסי הציבור, האירועים התקשורתיים של החברה, חיבוריה העסקיים וליהוק משפיענים לפרויקטים משותפים.

רולטיים. צילום: יח"צ 
קבוצת רולטיים זוכרה היטב גם הודות לליווי הנבחרת הישראלית לאולימפיאדה, וזאת כבר מאז שנת 2012. במסגרת החסות, כל אחד מחברי המשלחת הישראלית קיבל מזוודה גדולה של סמסונייט, מסדרת S'CURE - מזוודה קשיחה, מהסדרה האייקונית המזוהה עם המותג.
אלעד לוי, משנה למנכ"ל קבוצת רולטיים: "חברתנו ממקדת את פעילותה בתחומי היוקרה ולכן היה זה אך טבעי לחבור למשרד מוביל המתמחה בטיפול במותגי יוקרה ובעל ניסיון עמוק, עשיר ורב שנים בלקוחות פרמיום. אנו בטוחים כי החיבור עם משרדו של זאביק דרור יביא את התוצאות ברמה הטובה והקריאטיבית ביותר".
זאביק דרור: "אנו נרגשים לקבל לידינו את הטיפול במערך היח"צ והמשפיענים של מותגי קבוצת רולטיים, שהם המותגים היוקרתיים והנחשקים ביותר בתחומם. כמשרד המתמחה בלייף סטייל ויוקרה בכוונתנו למצב את הקבוצה כולה ככזו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המותג הכי נחשק (ל"ת)
    קורע 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור