שיווק ופרסום

זאביק דרור עם לקוח יוקרתי: זה תקציב המיליונים החדש

התקציב הגדול בישראל למשפיענים של סמסונג המוערך במיליוני שקלים, עובר לזאביק דרור עם פתיחת שנת 2024. מערך היח"צ ממשיך כרגיל אצל דני לוי תקשורת
יהודה לוינגר |  1
זאביק דרור (צילום יח"צ)
משרד האסטרטגיה והתקשורת של זאביק דרור, התחדש בימים האחרונים עם תקציב המשפיענים של ענקית התקשורת סמסונג. מדובר בתקציב הגדול ביותר בישראל בתחום המשפיענים ומוערך במיליוני שקלים.
חברת תוכן המשפיענים של זאביק דרור, Influencers, תטפל בתקציב היוקרתי שעבר ממשרד פיץ', כאשר מערך היח"צ המלא והמקיף ממשיך אצל דני לוי תקשורת שנמצא אצלו כבר מספר שנים.
 
תקציב סמסונג יתנהל, כאמור, בחברת תוכן המשפיענים של זאביק דרור שכוללת לקוחות גדולים אחרים כמו: מי עדן, פורום פילם, ג׳נרל מילס, מיס נורי, רנואר, מחלבות גד, הנקל ועוד.
כזכור, בתחילת השנה שעברה, סמסונג הרחיבה את נבחרת המשפיענים שלה בעולמות המוסיקה והתרבות, כחברה המובילה בתחום המשפיענים בישראל. אל שמה של רותם סלע, הצטרפו גם עדן חסון, אגם בוחבוט, שחר סאול, אבי אברומי, אודיה ועוד. על פי כוונת סמסונג אז, בכוונתה גם לצרף לשורותיה עשרות מיקרו משפיענים ויוצרי תוכן בעולמות נוספים כמו אומנות ואופנה.
בתקופה מאתגרת ומורכבת של השפעות המלחמה, והתזוזות במשק, בסמסונג, כאמור, העבירו את התקציב היוקרתי של פעילות המשפיענים מפיץ' לזאביק דרור, ויציאה לדרך חדשה ב-2024. בסמסונג אישרו כי פעילות המשפיענים של החברה תנוהל על ידי זאביק דרור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זאביק דרור משרד של אלופים
    מפרגן 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סמסונג בחרו נכון
    סגור