שיווק ופרסום

הבוזגלוס בקמפיין משפחתי לחברת טאצ' | פרסומת השבוע

בקמפיין משפחתי ומשעשע במיוחד, חברת טאצ' עוקפת את המתחרות שלה וזוכה בתואר הנחשק "פרסומת השבוע". בזכות תסריט יצירתי וליהוק גאוני של כל בני משפחת בוזגלו, הצליח משרד הפרסום "ענבר מרחב G האבאס" להעביר לצרכנים את המסר השיווקי של חברת טאצ' | פרסומת השבוע

מערכת ice | 
הבוזגלוס בקמפיין לטאצ (צילום ענבר מרחב G האבאס)
לאחר שהציבה את טאצ', חברה למוצרי ניקיון, בראש הפרסומות הבולטות במהלך השבוע האחרון והובילה לזכייה מרשימה בתואר הנחשק "פרסומת השבוע" בחודש אפריל, הדוגמנית מירן בוזגלו עושה זאת שוב בקמפיין משפחתי ומשעשע.
מיטב המוחות במשרד הפרסום "ענבר מרחב G האבאס" האמינו כי חשיפה של כלל בני משפחת בוזגלו בקמפיין החדש לטאצ', תסייע בהנגשת המסר השיווקי לצרכנים.  בקמפיין החדש, בו מככבים כדורגלן העבר מאור בוזגלו, רעייתו וילדיהם, מירן, הפרנזטורית הרשמית של חברת טאצ', מתנהגת כמו מאמנת כדורגל מקצועית אשר מנהלת את העניינים בבית בצורה משעשעת במיוחד. 
כאשר מירן בוזגלו מחלקת הוראות לבני המשפחה בנוגע לאופי ניקיון הבית, ניתן להבחין במספר בדיחות יצירתיות במיוחד שנכתבו בהשראת עולם הכדורגל.  אחת הבדיחות שהוצגו בקמפיין של חברת טאצ' נגעו לביקורת החריפה שנמתחה לא פעם על כדורגלן העבר, מאור בוזגלו.
לאחר שהצליח לנקות במהירות את הלכלוך ברצפה, הביטה בו רעייתו הגאה ואמרה: "מי אמר שהפציעות גמרו אותך? מי?".  בדיחה נוספת שהצחיקה אותנו במיוחד הופיעה בתום הקמפיין, כאשר מירן בוזגלו מכריזה בפני הצופים כי "ניצחון אמיתי זה כשכולם אוהבים לנקות". בתגובה לכך, שאל אותה מאור בוזגלו: "מי אוהב לנקות?". מירן, שלא התחברה לדברי בעלה, איימה עליו ואמרה: "אתה שנייה מחילוף".  
באמצעות תסריט משעשע ויצירתי במיוחד וליהוק גאוני של כלל בני משפחת בוזגלו, הצליח משרד הפרסום "מרחב ענבר", להעביר לצרכנים את המסר השיווקי בקמפיין כי מוצרי הניקיון של חברת טאצ' הם הפתרון המושלם לכל בית בישראל.
    
דבר המשרד
טאצ׳ פונה לקהל יעד מאוד מגוון – ישראלי, רחב, במגוון גילאים וממגוון מקומות, וככזה צריך לדעת לייצר לו קלאסיקות. לייצר לו תכנים שכל אחת ואחד יכולים להתחבר אליהם. תכנים מהסוג שמעלים חיוך על כל פנים ישראליות.
מה יותר קלאסי לחיוך ישראלי מאשר סרט עם משפחה ישראלית שובבה, כיפית ומצחיקה? אז אל תשכחו: ניצחון בית אמיתי, זה כשכולם אוהבים לנקות! ונראה מישהו מתלונן.
סיפור מבניית הקמפיין
בהתחשב בעובדה שרוב אנשי מחלקת הקריאייטיב אוהבים כדורגל, ברגע שהכיוון נבחר החלטנו לכתוב עמוד שלם של גאגים על כדורגל וניקיון. כי גם אם הלקוח כבר אהב – נראה לנו שאפשר לשפר, לשפץ, להצחיק ולהרים. כדי להתחבר עוד יותר לפרסומת, הקפצנו קצת כדור במשרדי החברה. אנחנו מאוד אהבנו את הקונספט, העציץ שהעפנו ומנהלת המשרד קצת פחות. אם כי מאז כבר נעשתה סולחה.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
המטרה הייתה לייצר סרט המשך לסרט הראשון עם מירן, אבל עדיין ליצור משהו חדש, בועט. אז הלכנו למקום שמשלב בין מירן – הפרזנטורית של טאצ׳ וחולת ניקיון, לאישה החזקה והמשפחתית שהיא ויצרנו פיצוח שמתבסס על העולמות שמהם המשפחה מגיעה – כדורגל.
הרי גם ככה - לרובנו ניקיונות הבית מתחברים עם סוף השבוע. ומה יותר מסמל סוף שבוע מאשר כדורגל.  בקיצור – היה כאן מאצ׳ מושלם בין פרזנטורית, תובנה ועולם דימויים מאוד כיפי.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה
המשפט שהכי נתפס במשרד, על אף שלא צולם, נוצר בהשראת גיבור הילדות שלנו – ש. ארבייטמן: ״טאצ' טאצ' איטס אה קלין, איטס אה גול״.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
תכלס, הכל. מכתיבת התסריט ועד העבודה המשותפת עם הבמאי, הלקוח ועם מירן, מאור והילדים. כשיש רעיון כל כך ברור – כולנו ידענו לאן זה צריך ללכת. אמנם הלכנו קדימה ואחורה ושיפצרנו סביבות ה-57 פעמים את התסריט, ולקחנו מכל דבר מאה טייקים עד שהיה מושלם, אבל כשהכל כיף וברור ועם ויז׳ן שכולם אוהבים ומאמינים בו – קל לעבוד ביחד גם לעומק.
דבר הבמאי
הייתה נבחרת חלומות שהיה כיף לטאטא איתה את הרחבה, להרים איתה פרויקט בועט ולהגשים תסריט אליפות.
קרדיטים:
משרד פרסום: ענבר מרחב G האבאס מנכ"לים: אור גלייכר, שמוליק קיטייניק סמנכ"ל קרייאיטיב: חן פדרינג מנהל קריאייטיב: זיו אברג'יל  קרייאטיב: ניב איתן, דניאל גיסר סמנכ"ל לקוחות: שרית בן צור ניהול לקוח: מאי ברנס חברת הפקה: ZOA Films במאי: אופיר בועז ניהול לקוח ופוסט ZOA: שרון בן דוד מנכ״ל : אוראל פרדי סמנכ"ל פיתוח עסקי: מני חזן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה