שיווק ופרסום

מירן בוזגלו בראיון: "לוקחת איתי בקבוק אקונומיקה לכל מקום"

לראשונה בהרכב מלא: מירן ומאור בוזגלו וילדיהם בקמפיין חדש וראשון. בראיון לאתר ice הם מספרים כיצד המלחמה השפיעה עליהם: "לא נתפס שעברה שנה, אי אפשר עדיין לעכל את מה שקרה", וגם כיצד ילדיהם מתמודדים עם החשיפה ברשתות? "מקבלים הערות פחות נעימות"
אפרת קרסנר |  3
מירן בוזגלו (צילום אור גפן)
את מירן ומאור בוזגלו וארבעת ילדיהם אנחנו רגילים לראות על גבי מסך הטלוויזיה כשהם מככבים בתוכנית הדוקו - ריאליטי המשפחתית. כעת הם רושמים הישג נוסף ולראשונה הם יופיעו בהרכב מלא בפרסומת חדשה למותג הניקיון טאצ.
הקמפיין משלב את אהבתה של מירן לניקיון אחרי שזו התוודתה על היותה מכורה לניקיון בקמפיין הקודם והפעם אנחנו מקבלים הצצה למה שקורה במשפחת בוזגלו כשאין מצלמות. הקמפיין עתיד לעלות בפריסת מדיה רחבה ועל מסכי הטלוויזיה כבר במהלך החודש הקרוב.
בנוסף, על סט הצילומים סיפרה מירן על הרגלי הניקיון ועל ההכנות המשפחתיות לקראת החגים. הקמפיין מוערך במעל ל-5 מיליון שקלים ועתיד לעלות במהלך חודש אוקטובר 2024.
אנחנו לקראת החגים ובטח גם אתם בטירוף של ניקיונות והכנות, איך אתם חושבים שתצליחו לחגוג השנה בצל החדשות הלא פשוטות שמלוות אותנו כבר שנה שלמה?
"זה החג הכי עצוב וקשה שעברנו ונעבור כאב ועצב אינסופי שילוו את כולנו. לא נתפס שעברה שנה, אי אפשר עדיין לעכל ולהכיל את מה שקרה. משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהם, החטופים שלנו שנמצאים שנה שלמה בשבי בסבל ועינויים שאי אפשר לדמיין אפילו מה שהם עוברים שם, והמשפחות שלהם שלא ניתן לתאר את הכאב והעצב הגדול של כולנו. לחגוג אנחנו לא נחגוג את החגים אלא נציין אותם".
זאת הפעם הראשונה שאתם מככבים בקמפיין בהרכב משפחתי מלא. איך החוויה להצטלם כמשפחה לקמפיין? במה זה שונה מצילומים לתוכנית הטלוויזיה?
מירן: "קמפיין ראשון של כולנו ביחד ועוד למותג כחול לבן - טאצ, עם כל בני המשפחה זה מאוד מרגש אותי. זאת חוויה! עשינו הרבה הכנות לקראת הצילומים, שיחות בבית וסימולציות וחזרות על יבש. בכל זאת לא פשוט עם ילדים המון שעות צילום. ובתקופה האחרונה ובמיוחד עם כל מה שקורה חשוב לי עוד יותר הביחד בחיק המשפחה אני תמיד מעדיפה להיות עם הילדים ובעלי בבית. זאת זכות בשבילנו כמשפחה ליצור חוויות שכאלה, וזה גם נשאר לתמיד אתנו התמונות והפרסומת".
את התמכרותה לניקיון חשפה מירן בקמפיין הקודם, וכעת היא משתפת כי שאר בני המשפחה ובעלה מאור נסחפים לאהבה שלה לצחצוח והברקת הבית. בראיון ל-ice היא מספרת כי הילדים אוהבים מאוד לעזור לה, אפילו בלי שהיא מבקשת מהם: "אני ממהרת לתעד את זה ברשתות שלי כשזה קורה, וגם מאור עוזר המון בבית".
את טירוף הניקיון היא לוקחת איתה לכל מקום שהיא נמצאת בו, וגם כשהיא יוצאת לנופש היא לוקחת איתה מוצרי ניקיון: "לכל חופשה אני לוקחת איתי בקבוק אקונומיקה לכל מקום שאני הולכת לא משנה כמה כוכבים יהיו לבית המלון".
ההתמכרות לניקיון לא גורמת למתחים בקרב בני הבית?
"אין ריבים אצלנו בבית הכל עושים באהבה ובכיף ובשיתוף, אני לפעמים יכולה למצוא את הילדים עושים כלים או מעבירים ניגוב מבלי בכלל שבקשתי אני חושבת שהם מבינים שבית נקי ומסודר זה כיף לכולם".
מאור, אתה עזבת את עולם הכדורגל לפני שנתיים וכיום אתה מתמקצע כדיג'יי באירועים. במה להיות דיג'יי שונה מכדורגלן ועד כמה זה כיף עבורך לעשות את זה? אתה מתגעגע לפעמים לכדורגל?
מאור: "כדורגל תמיד יהיה חלק מהדי אן איי שלי, זה עמוד השדרה שלי שם אני מרגיש בבית. נכון שעברו שנתיים ולהיות דיג'יי זה כיף לגרום לאנשים לזוז ולשמוח, מוזיקה היא תרופה לנשמה. אני מתגעגע למגרש כי זה חלק ממני אבל משדר כיום ומפרשן וזאת עוד דרך להישאר חלק מהעולם שנקרא כדורגל".

(משפחת בוזגלו והילדים בקמפיין ראשון בהרכב מלא. צילום: אור גפן) 
אי אפשר להתעלם ממאות אלפי העוקבים שלמאור ומירן יש ברשתות החברתיות, והחשיפה העצומה שמקבלים בני הזוג וגם ילדיהם ברשתות. לא פשוט להיות חשופים כל הזמן לעיני הציבור, ובטח כשמדובר בילדים קטנים. מירן ומאור משתפים כי לא תמיד הילדים זוכים לקבל מחמאות.
המשפחה שלכם מאוד חשופה ברשתות החברתיות, בפוסטים ובסטוריז. איזה תגובות מקבלים הילדים מהחברים שלהם ובבית הספר?
"החשיפה של המשפחה שלנו ברשתות החברתיות היא בהחלט חלק מחיינו, והיא מלווה בתגובות מגוונות מהסביבה וגם הילדים מקבלים תגובות מחבריהם לבית הספר. לצד דברי חיוביים מהחברים כמו בכל דבר, יש גם רגעים שבהם הם מתמודדים עם הערות פחות נעימות – כאלה שקשורות למה שהם רואים או שומעים עלינו כהורים. כמובן שזה לא תמיד קל, אבל הילדים שלנו כבר רגילים להתמודד עם זה. אנחנו משקיעים המון בשיחות פתוחות וכנות איתם בבית. חשוב לנו שהם יבינו את ההקשר של מה שמופיע ברשתות, ושיידעו להבחין בין מציאות לבין פרשנויות חיצוניות. אנחנו מחזקים אצלם את הביטחון בכך שהם יכולים לשתף אותנו בכל תחושה או שאלה שעולה, ויודעים שהם יכולים לסמוך עלינו שנקשיב וננחה אותם בצורה שתאפשר להם להתמודד בצורה בריאה".

(צילום: אור גפן)
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חלול
    חיליק 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלולה
    סגור
  • 2.
    הכל שטויות
    לאה 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראשית מעולם לא ראיתי אותה מחזיקה סמרטוט שלא נדבר על בקבוק אקונומיקה. קל להיות מכורה לניקיון כשיש מנקה . ואם אתם רוצים אותנטי ומה קורה כשלא מצלמים... אל תעשו פרסומת על סט וכאלה. שימו מצלמות נסתרות ואז יראו באמת איך הבית מתנהל ולא איך הבמאי רוצה שהוא יתנהל. בקיצור מוכרים לנו בולשיט ואנחנו קונים ועוד אומרים תודה.
    סגור
  • 1.
    מיותר
    מ 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי מעניין הכתבה הזו ממש בדיחה
    סגור