שיווק ופרסום

מירן בוזגלו בקמפיין חדש: מה מסתתר מאחורי הקסם של שארק ביוטי?

שלוש מהכוכבות המובילות בישראל – מירן בוזגלו, שחר חיון ושלי פרץ מככבות בקמפיין חדש של שארק ביוטי. הקמפיין מתמקד במכשירי עיצוב השיער של החברה ומלווה בפעילות דיגיטלית רחבה

מערכת ice | 
מירן בוזגלו (צילום יוטיוב/ yes tv)
מותג שארק ביוטי מבית שארק-נינג'ה יוצא בקמפיין חדש ומרגש, שבו מככבות שלוש מהדמויות הבולטות בתעשיית הביוטי בישראל: מירן בוזגלו, שחר חיון ושלי פרץ. הקמפיין מתמקד בקטגוריית השיער של המותג, הכוללת מגוון מכשירים חדשניים לעיצוב בשיער, ומטרתו להציג את היכולת להעניק לכל סוג שיער מענה מותאם.
השלוש, כל אחת עם המומחיות שלה, נפגשו על סט הצילומים עבור הקמפיין, שמציג את המכשירים המובילים של המותג, ביניהם ה-Speedstyle  וה-Flexstyle. המכשירים הללו מאפשרים לכל אישה לעצב את שיערה במהירות ובקלות הודות לטכנולוגיות פורצות הדרך שפיתחו בשארק ביוטי. המותג, שהשיק את קטגוריית השיער בשנה שעברה בישראל, זכה לתגובות נלהבות מהקהל על המוצרים החדשניים.
הקמפיין, שיוצג במשך השנה הקרובה, יכלול פעילויות דיגיטלית רחבת היקף. שלוש הכוכבות יובילו את מסע הפרסום ברשתות החברתיות שלהן, המגיעות למעל מיליון עוקבים. כל אחת מהן תשתף את קהל העוקבים שלה בטיפים לעיצוב שיער ותציג את השימוש במכשירים של המותג.

מירן בוזגלו, שחר חיון ושלי פרץ בצילום הקמפיין (צילום: שי פרנקו)
הפקת הקמפיין כללה צוות תקשורת, צילום, ביוטי והפקה מקצועיים, שמאחורי הקלעים דאגו להפקה חלקה ומוצלחת. עם כניסת הקמפיין דאגו להפקה חלקה ומוצלחת. עם כניסת הקמפיין לרשתות החברתיות , צפוי המותג שארק ביוטי להמשיך להתרחב בישראל עם מוצרים נוספים בתחום השיער, במטרה להעניק לנשים פתרונות עיצוב שיער ברמה הגבוהה ביותר.
גיא קמחי, סמנכ"ל שיווק שריג, היבואנית הרשמית של שארק נינג'ה בישראל: "אנחנו שמחים ונרגשים להכריז על השקת הקמפיין החדש בהובלתן של מירן בוזגלו, שחר חיון  ושלי פרץ. קטגוריית השיער של Shark Beauty אשר זוכה להצלחה אדירה ברחבי העולם, הצליחה לסחוף מיליוני צרכניות, ובשנה האחרונה קיבלה תגובות נלהבות גם בקרב הקהל המקומי לאחר ההשקה בתחילת השנה בשוק הישראלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה