שיווק ופרסום

שחר חיון חושפת: הסיבה שגרמה לי להתחזק בדת

הדוגמנית שחר חיון מספרת ל-Ice כיצד החלה לשמור שבת מאז הטבח ב-7 באוקטובר ומדוע החלה לפרסם סידורים וספרי תפילה: "כשהכל רעוע בזכות התפילה נרים את המורל"
אפרת קרסנר |  2
שחר חיון מדגמנת (צילום רחלי נפתלי)
הדוגמנית והפרזנטורית שחר חיון לא עוצרת לרגע, עם מעל חצי מיליון עוקבים באינסטגרם היא ממשיכה בעשייה והבוקר (חמישי) הצטלמה לקולקציה החדשה למותג האופנה Twentyfourseven בבריכה.
בראיון ל-ice היא מספרת על איך המלחמה השפיעה על הרמה הרוחנית שלה וההתקרבות שלה לדת ולקשר עם אלוהים. השבוע פורסם גם כי חיון משיקה מיזם של סידורים וספרי תהילים עם חריטות לשמות הלקוחות.
הסיבה לבחירה במיזם הייחודי והלא שגרתי טעונה בקשר החזק שהיא מרגישה שיש לה כרגע עם הדת: "נראה לי שסידורים וספרי תהילים זה הכי מזוהה איתי. אני קמה ב-5 בבוקר שותה קפה שחור, דבר ראשון שאני עושה זה להודות לו (לאלוהים)".
בהמשך הוסיפה חיון ואמרה "כאילו אמרתי לעצמי איך אני יכולה להביא את עצמי לידי ביטוי וגם להשפיע על אחרים לטובה אז אני חושבת שהודיה ותפילה זה דבר בין הכי חשובים שיש, גם בתקופה הזאת. שהכל כזה רעוע. ואנחנו נעבור את התקופה הזאת, וגם בזכות התפילה וההודיה ונרים את המורל. לפתוח את הבוקר בתפילה והודיה זה פשוט, בוא נקרא לזה מדיטציה לנפש".
חיון סיפרה כי החלה לשמור שבת לאחר הטבח הנורא בשמחת תורה, מה שגרם לה לרצות לחפש משמעות: "מאז ה-7 באוקטובר התחלתי להתחבר הרבה יותר. התחלתי לשמור שבת מאז ה-7 באוקטובר, רציתי לקחת משהו על עצמי וקודם כל שכל החטופים שלנו יחזרו בשלום, אני מתפללת לזה כל יום. גם בתהילים, גם בתפילת השחר גם בתפילת שמע, זה הדבר הכי חשוב לי בעולם. ושהחיילים שלנו שיחזרו אלינו בשלום, שהם יחלימו מכל הפצעים גם בנפש וגם בגוף. צריך להתפלל ולהיות באחדות".
 

"להרים את הראש, לא לתת לאויבים שלנו לזעזע אותנו כי הם ניזונים מזה שאנחנו מתרחקים אחד מהשני, השנאת חינם גולשת פה, להיות באחדות ולא לתת להם את זה. לפזר אהבת חינם ולהודות לו", סיכמה חיון.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משוואה פשוטה ככל שהכיסים שלכם מתרוקנים
    רינת 08/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא מתעשרת ותקנה עוד בית ועוד דירה.
    סגור
  • 1.
    יברך אותך להתקרב אליו בשמחה (ל"ת)
    ה 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור