שיווק ופרסום

בשווי של כ-5.5 מיליון שקל: מי ינהל את תקציב הפרסום של קפה גרג?

קבוצת גרג מודיעה כי תקציב הפרסום שלה עובר מהחודש הקרוב לידיו של משרד הפרסום "מיי סושיאל". בשנים האחרונות, תקציב קבוצת גרג טופל על ידי משרד הפרסום "שמעוני פינקלשטיין". מנהלת השיווק של קבוצת גרג: "לאחר בחינה מעמיקה נמצא כי מיי סושיאל השותף האידאלי עבורנו והמתאים ביותר ללוות את פעילות הקבוצה בשנים הקרובות"

מערכת ice | 
קבוצת גרג (צילום אסף לב)
תקציב הפרסום של קבוצת גרג, הנמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי,  עובר מהחודש הקרוב למשרד הפרסום My Social  (מיי סושיאל). תקציב הפרסום של הקבוצה  כולל את הפעילות של רשת גרג,  רשת קיטשן ביי גרג, ורשת בסגנון איטלקי: מאמא גרג, המוערך בכ-5.5 מיליון שקל בשנה. בשנים האחרונות, טופל תקציב הפרסום של קבוצת גרג על ידי משרד הפרסום "שמעוני פינקלשטיין".
במסגרת המעבר, המשרד פרסום החדש ינהל את כל המערך השיווקי של גרג והרשתות הנמצאות בבעלותה. לצד זאת, המשרד החדש ייתן מענה בכל הרבדים של עולמות השיווק, לרבות ניהול עמודי הסושיאל, מערך הסושיאל של הקבוצה, המערך האסטרטגי ומיצוב  גרג  כרשת רעננה, עדכנית וחדשנית.    
שני קלבו, מנהלת השיווק של קבוצת גרג: "הבחירה במשרד הפרסום החדש הינה משמעותית ביותר לקבוצה, שכן מדובר בשותף אסטרטגי אשר ילווה ויסייע לנו להמשיך לבסס את מעמדה של גרג כקבוצה המובילה בענף הקפה והקולינריה בישראל".
עוד הוסיפה קלבו, מנהלת השיווק של קבוצת גרג: "לאחר בחינה מעמיקה נמצא כי מיי סושיאל השותף האידאלי עבורנו והמתאים ביותר ללוות את פעילות הקבוצה בשנים הקרובות". מטעם מעיין יחבס, בעלי משרד הפרסום "מיי סושיאל", נמסר: "מרגש  אותנו להתחיל ולעבוד עם מותג בסדר גודל של קבוצת גרג אנו רואים  אותנו כשותפים משמעותיים לדרך". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה