שיווק ופרסום

מאקו במהפך: זה השינוי המשמעותי של האתר החל מהיום

אתר מאקו משנה את הלוגו שליווה אותו שנים, וכמה חודשים לאחר שאתר וואלה גם הוא שינה את הלוגו - שני האתרים החזקים בישראל אחרי ווינט, עם לוגו חדש. וכך זה נראה:
מערכת ice |  3
מאקו (צילום shutterstock)
אתר החדשות הישראל מבית קשת דיגיטל, mako, עובר שינוי תדמיתי חשוב עם לוגו חדש, שמחליף את הלוגו הישן שעיטר את האתר במשך שנים רבות.
השינוי מגיע אחרי עבודה שנמשכה למעלה משנה וחצי. במסגרת זו עודכן גם הלוגו. על השינוי הויזואלי והשינוי הטכנולוגי מאחורי הקלעים חתומים הסטודיו ומחלקת טכנולוגיות ומוצרים של קשת דיגיטל, והוא יורגש בהדרגה אצל המשתמשים - גם בעיצוב השונה וגם במהירות הממשק - באתר ובאפליקציה.
הלוגו הישן שהדגיש את האות k בשם, וקישר את השם לחברת האם קשת, השתנה. צבעי הקשת עדיין מעטרים את הלוגו הישן אבל צבעי האותיות השתנו משחור ללבן, כמו גם הרקע,  לעיצוב מודרני יותר שמסמן גם הנעה לפעולה. כך נראה הלוגו הישן ואחריו החדש:
 
מדובר במהלך נוסף מבית היוצר של קשת דיגיטל, כאשר רק בחודש שעבר השיקה קשת דיגיטל את אפליקציית V1 - אפליקציית תוכן חדשה מבוססת וידיאו. האפליקציה פותחה בשנה האחרונה בקשת דיגיטל, על בסיס מחקרי שוק ומשתמשים. את המיזם מנהל נטע ליבנה, לשעבר העורך הראשי של ידיעות אחרונות, לצד מערכת המונה כ-20 עורכי וידיאו ואנשי תוכן ובליווי סמנכ"לית התוכן של קשת דיגיטל, ליאור יניב.
על פי דירוג האתרים הנצפים בישראל של ice לפי נתוני סימילירווב, מאקו במקום השני מבין אתרי החדשות המובילים בישראל, כאשר במקום הראשון אתר ווינט, ולאחריו במקום השלישי: אתר וואלה.
כזכור, בחודש אפריל האחרון, וזאת לאחר 30 שנה, החליפו גם באתר וואלה את הלוגו. הלוגו החדש של וואלה נחשף במהלך כנס המיתוג השנתי. בכך, אתר וואלה נפרד מסימן הקריאה המיתולוגי והשיק מיתוג חדש, לוגו ואייקון חדשים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אתר הסתה מבית 12 ! (ל"ת)
    אסף 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    וכמה בזבזתם על השטות הזאת? (ל"ת)
    בשורה אדירה… 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מאקו שמאקו (ל"ת)
    מאקו שמאקו 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור