שיווק ופרסום

מעריב מתחדש: זה משרד הפרסום שנבחר להוביל את הקמפיין החדש

משרד הפרסום "ג'ונם כהן" נבחר להוביל את הקמפיין "מיליון גולשים" של אתר מעריב אונליין. עידן ג'ונם כהן, מבעלי משרד הפרסום "ג'ונם כהן": ״מודים לקבוצת מעריב על הבחירה בנו וגאים לייצג את המותג. אנו מאחלים למעריב המון הצלחה בעשייה המבורכת ולכולנו המון הצלחה בקמפיין״
מערכת ice | 
מעריב (צילום אייס)
קבוצת מעריב עלתה השבוע בקמפיין פרסום רחב היקף תחת המסר ״יותר ממיליון גולשים שונים ביום״ באתר מעריב אונליין. הקמפיין המיוחד כולל חסויות בערוץ 13, שלטי חוצות בגוש דן, תשדירי רדיו בתחנות המובילות בישראל, עיתונות וכמובן דיגיטל.
מי שאחראי על המהלך השיווקי המעניין הוא משרד הפרסום "ג'ונם כהן", בבעלות עידן ג׳ונם כהן, אשר נבחר להוביל את קמפיין "מיליון הגולשים של אתר החדשות המוכר. הקמפיין נולד בעקבות הטראפיק העוצמתי שיש באתר - מעל למיליון גולשים שונים בכל יום - מה שהופך את מעריב אונליין לנבחרת אתרי החדשות המובילים בישראל.
על משרד הפרסום "ג'ונם כהן", מטרת הקמפיין הינה לחזק את מותג האונליין ע״י הנגשת הנתונים העוצמתיים בצורה יצירתית, חווייתית תוך הופעה של הקריאייטיב במיקומים הנכונים כולל התאמה של המסר למיקום ולנושאים הבוערים בשיח הציבורי.
עידן ג'ונם כהן, מבעלי משרד הפרסום "ג'ונם כהן", מסר: ״מודים לקבוצת מעריב על הבחירה בנו וגאים לייצג את המותג. אנו רואים בשנים האחרונות מגמה של מותגים בקנה מידה ארצי ובינלאומי, בוחרים במשרדי בוטיק  בעלי ותק וניסיון לשירותי מיתוג וקמפיינים מתוך הבנה שמשרדים בסגנון הזה יודעים לתת את מלוא תשומת הלב ללקוח ולייצר תוצאות מעולות ותוצרים נפלאים. אנו מאחלים למעריב המון הצלחה בעשייה המבורכת ולכולנו המון הצלחה בקמפיין״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה