מינויים

מעריב מתחדשת: נדב אלימלך הוא כתב הכנסת החדש

פחות מחודש לאחר פרישתו של אריק בנדר, עיתון מעריב מודיע שנדב אלימלך, הכתב הפוליטי של ערוץ הכנסת, יהיה כתב הכנסת החדש של עיתון הפרינט וגם של מעריב-אונליין
מערכת ice | 
נדב אלימלך (צילום מתן גרדשטיין)
עיתון מעריב מעדכן היום שלאחר עזיבתו של אריק בנדר את המערכת בתחילת החודש, הכתב נדב אלימלך ייכנס לנעליו של כתב הכנסת במערכת של העיתון וגם של מעריב-אונליין. נדב אלימלך (31) משמש היום ככתב פוליטי, מגיש תוכנית חדשות ואקטואליה בערוץ הכנסת וימשיך בתפקיד זה, אותו החל ב-2019.
אלימלך הגיב לידיעה החדשה על מינויו: "אני מודה על ההזדמנות שקיבלתי, שמח ונרגש להיכנס למערכת ולסקר את התחום הפוליטי במעריב".
עורך מעריב, גולן בר יוסף, הוסיך ובירך: "אנו שמחים לצרף את נדב למשפחתנו. מדובר בחיזוק משמעותי לדסק החדשות ואנו בטוחים ביכולות שלו בסיקור לטובת ציבור הקוראים הנאמן".
כאמור בתחילת נובמבר הכתב הפרלמנטרי של העיתון מזה 40 שנה, אריק בנדר, הודיע על פרישה בגיל 70 ובאותה עת לא פורסם מי יהיה מחליפו. 
על פי נתונים מיולי, כלל עיתוני הפרינט חווים צניחה בחשיפה. עיתון מעריב בסוף השבוע הוא בין המדורגים הנמוכים ביותר עם אחוזי חשיפה חד ספרתיים והדבר נכון גם לגביי העיתון השבועי, זאת לעומת הנתונים של המובילות "ישראל היום" ו"ידיעות אחרונות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה