מינויים

נחיתה רכה: ד"ר דרור אידר חוזר ל"ישראל היום"

ארבע שנים אחרי שעזב את עיתון "ישראל היום" לתפקיד שגריר ישראל באיטליה, ד"ר דרור אידר חוזר לעיתון. במסגרת תפקידו הוא יכתוב טור פרשנות שבועי
מערכת ice | 
חוזר הביתה. ארבע שנים לאחר שעזב את משרת הפובליציסט בעיתון "ישראל היום", ד"ר דרור אידר חוזר. בחודש ספטמבר האחרון אידר סיים את כהונתו בת שלוש השנים כשגריר ישראל באיטליה וכעת הוא חוזר לעיתון בו שימש כפובליציסט בכיר מיום הקמתו. בנוסף, אידר ערך את מדור הדעות במשך שלוש שנים, עד לעזיבתו את המערכת בספטמבר 2018 עם מינויו לתפקיד השגריר על ידי בנימין נתניהו.
אידר, 55, חוקר תרבות וספרות, צפוי לכתוב טור פרשנות שבועי במוסף הפוליטי של העיתון, "ישראל השבוע". עורך "ישראל היום", עמר לחמנוביץ בירך: "אנו שמחים על הצטרפותו מחדש של ד"ר דרור אידר, מעמודי התווך של ישראל היום מיום הקמתו, לדפי המוסף, ומצפים לשוב ולהעניק לקוראנו מפרשנותו, מרוחב ידיעותיו ומכישורי הניתוח הייחודים שלו".

אידר הינו זוכה הפרס הישראלי לביקורת התקשורת על שם אברמוביץ' משנת 2014 ובין תפקידיו השונים אף הועסק על ידי משה (בוגי) יעלון כפרילנסר המסייע בכתיבת נאומים והרצאות וכיועץ לענייני נוצרים אוונגליסטים. בנוסף הוציא לאור שני ספרים העוסקים ביוצרים מן השירה הישראלית המוקדמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה