ויראלי

מגישת ערוץ 13 נפרדת בכאב גדול: "אהבתי אותו כל כך"

ירדן הראל בישרה בכאב באינסטגרם, על פטירתו של דודה האהוב משה, שלה היה עמו קשר חם: "אהבתי אותו כל כך ובגלל ההפרש של ארבע עשרה שנה מאבא שלי, הוא תמיד היה לי כמו סבא", כתב הראל בפוסט הכואב שפרסמה
מערכת ice | 
ירדן הראל (צילום אינסטגרם)
מגישת הטלוויזיה בערוץ 13, ירדן הראל, פרסמה אתמול (שני) בחשבון האינסטגרם שלה פוסט כואב, ובו בישרה כי דודה האהוב, משה, הלך לעולמו בגיל 91. "הדוד האהוב שלי משה, אח של אבוש, נפטר. הוא חי חיים מלאים באהבה, זכה לחגוג את יום הולדתו ה-91 ונפטר למחרת מוקף בפרחים ובברכות", פתחה הראל את דבריה.
"אהבתי אותו כל כך ובגלל ההפרש של ארבע עשרה שנה מאבא שלי, הוא תמיד היה לי כמו סבא" הוסיפה הראל וכתבה כי היא "שמחה שגפן ולני זכו להכיר אותו ורוצה לשתף אתכם בסיפור כדי שתכירו קצת את האדם שהיה".
עוד כתבה הראל: "אבוש איתן בתור ילד קטן בכיתה א׳ מכר סברסים שקטף בשכונה, דוד שלי החייל עבר עם חברה שלו והתפדח כשנתקל בו וזרק לו את כולם לתוך נחל הגעתון. אבוש היה בן שש ופרץ בבכי ומשה שאל אותו כמה סברס היו בארגז והתשובה היתה ארבעים. הוא הוציא ארבעים גרוש ושילם לו עד הסברס האחרון. גדלתי על הסיפור הזה שתמיד מזכיר לי שמשפחה חזקה מהכל ושגם אם פוגעים, תמיד אפשר להתנצל ואפילו לחזק את הקשר יותר והקשר ביניהם אכן היה חזק ומעורר השראה".
 

"שנים גרנו המשפחות דלת ליד דלת בנהריה ודוד שלי עד יומו האחרון היה מספר איך הייתי מסיימת לאכול ארוחת ערב בבית ואז דופקת בדלת של לאה ומשה להתיישב שוב לאכול איתם. כבר מתגעגעת". סיימה ירדן הראל את דבריה הכואבים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה