שיווק ופרסום

הטבה חדשה לעובדים בישראל: סיבוס עושה מהפכה במקומות העבודה

סיבוס מציגה: הצטרפות בקליק. לראשונה בענף ההטבות לעובדים, החל מהיום חברות יכולות להתקדם לסיבוס, באמצעות תהליך דיגיטלי פשוט וקל
מערכת ice | 
סיבוס (צילום סיבוס)
כיום כמעט כל פעולה שאנו מבצעים, מתבצעת בקליק אחד, וכך אנו מצפים גם בתהליכי הצטרפות לשירותים ארגוניים: חברת ההטבות לעובדים המובילה בישראל, סיבוס פלאקסי, ממשיכה לחדש ומאפשרת מעתה לחברות ומעסיקים המעוניינים להתקדם ולהעניק לעובדיהם תקציב רווחה בסיבוס, לעשות זאת באופן דיגיטלי מלא באמצעות שלושה שלבים פשוטים, דיגיטליים ותוך מספר דקות בודדות לצרף את כלל עובדי החברה לסיבוס.
הממשק הדיגיטלי מאפשר תהליך הצטרפות מהיר ונוח מכל מקום ובכל זמן, תוך דגש על חוויית משתמש נעימה ויעילה. הפלטפורמה מותאמת לשימוש גם ממכשירים ניידים, מה שמאפשר גישה בזמן אמת ותגובה מהירה לצרכים. כמו כן, המערכת מזרזת את תהליך הרישום והאימות, מה שמפחית את הצורך בהתעסקות עם ניירת וטפסים. זהו יתרון משמעותי במיוחד לחברות עם צוותים קטנים שבהם כל דקה של תפעול חשובה. כל הנתונים מאוחסנים בסביבה מאובטחת, עם אפשרות גישה וחזרה לתהליך לעדכון הפרטים בטופס בכל רגע נתון מהנייד או מהמחשב.

בנוסף, סיבוס כחברה המקדמת את החשיבות בשמירה על איכות הסביבה, מפחיתה באמצעות המעבר להליך דיגיטלי מלא, פליטת פחמן ותורמת לקיימות ארגונית.
חברות המצטרפות דרך המערכת החדשה נהנות מהטבות ייחודיות, כולל חיסכון בעמלות והצעות מיוחדות שמשתנות מעת לעת, תוך שמירה על גמישות ונוחות מקסימלית.
המהלך החדשני של הצטרפות דיגיטלית מלאה, מתאים במיוחד לחברות קטנות וצומחות שמחפשות למקסם את זמנם ולמזער תהליכים מנהליים. חברות אלו מוצאות ערך רב ביכולת לספק תהליכים מהירים ויעילים לעובדיהן.
רותם מזרחי, מנהלת שיווק BTB ודניאל לוי ברק, מנהלת מוצר בסיבוס פלאקסי ציינו:  ״התהליך החדש מספק חוויית משתמש קלה ומהירה, מה שמאפשר למעסיקים להתמקד במה שחשוב עבורם- פעילותם העסקית, במקום בטפסים ובאישורים. מדובר בתהליך חדש בסיבוס ובכלל בתחום ההטבות לעובדים – שעשוי לחולל מהפכה בקרב מעסיקים וחברות, שעובדיהם שואלים אותם כבר בראיון העבודה – אם יש סיבוס. בכוונתנו להמשיך לפתח תהליכים דיגיטליים ולהפוך תהליכים מורכבים לפשוטים ונוחים יותר ללקוחות שלנו כדוגמת, הזמנת אירועים, הטבות ושירותים נוספים עובר העובדים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה