שיווק ופרסום

הראפר המפורסם, אשת העסקים וכוכב הפוטבול משתפים פעולה בקמפיין חדש

הסלבס איחדו כוחות כדי לפרסם את מותג Skechers המאפשר נעילת נעליים ללא ידיים כלל. המוצר אמור לחסוך זמן ולאפשר עצמאות לילדים צעירים, בעלי מוגבלויות פיזיות ונשים בהריון. וגם: מה הקשר לנשיא ביידן?
מערכת ice | 
סנופ דוג ומרתה סטיוארט (צילום קמפיין סקצ'רס ישראל)
שחקן הפוטבול האגדי טוני רומנו משתף פעולה עם הראפר סנופ דוג ומרתה סטיוארט. שיתוף הפעולה המפתיע נוצר בקמפיין למותג הספורט Skechers, אותה ייצג הראפר כבר בעבר. הקמפיין בו הם משתפים פעולה מפרסם את ספינת הדגל של המותג Slip-ins, נעליים שניתן לנעול ללא שימוש בידיים בכלל. צפו באחת הפרסומות ששודרו בישראל. 
 
הקמפיין מרפרר לתמונה שהתפרסמה בה נראה הנשיא האמריקני, ביידן, כשהוא נועל את נעלי המותג לטיסה. באחת התמונות נראה סנופ דוג כשהוא יושב על שולחן שנראה כמו שולחנו של הנשיא בחדר הסגלגל בבית הלבן. נראה כי הנעליים של ביידן ממשיכות לייצר כותרות, רבים הגיבו לתמונה בה נראה הנשיא עם הנעליים הנוחות בניגוד לחליפה המחויטת אותה לבש, וכעת החליטה החברה לנצל את המומנטום שצבר עבורם הנשיא ולהשתמש בו כדי לפרסם את קולקציית הנעליים החדשה. 
הנעליים מאפשרות לא רק חיסכון זמן, אלא גם עצמאות עבור ילדים צעירים שלא יודעים עדיין כיצד לקשור שרוכים. ציבור נוסף שעשוי להרוויח מנעליים מסוג זה הם אנשים עם מוגבלות פיזית המתקשים בנעלית נעליים ואפילו נשים בהריון שמתקשות להתכופף. הקולקציה תהיה זמינה במעל 180 מדינות בעולם, בישראל מונה הרשת 24 סניפים.
בהודעה שפורסמה לתקשורת הדגישה החברה כי רוב הדגמים מיוצרים מחומרים טבעוניים. עוד הדגישה החברה כי הנעליים יכולות לעבור כביסה במכונה ומגיעות במגוון צבעים. בחלק מהדגמים לילדים יש אורות המהבהבים בכל צעד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה