תרבות ופנאי

מרתה סטיוארט כובשת את שער המגזין בבגד ים - בגיל 81

בגיל 81 מרתה סטיוארט עדיין מצליחה לעשות כותרות. מגזין ספורטס אילוסטרייטד הציג את השערים המתחלפים שלו לשנת 2023 וסטיוארט היא המובילה, לצד שלוש נשים נוספות ומוצלחות: מייגן פוקס, קים פטרס וברוקס נדר
מערכת ice |  2
מרתה סטיוארט (צילום Sports Illustrated Swimsuit יוטיוב)
בגיל 81 מרתה סטיוארט עדיין מצליחה לעשות כותרות. מגזין ספורטס אילוסטרייטד הציג את השערים המתחלפים שלו לשנת 2023 וסטיוארט היא המובילה, לצד שלוש נשים נוספות ומוצלחות: מייגן פוקס, קים פטרס וברוקס נדר.
כידוע, המגזין הוותיק מציג מדי שנה את השערים שלו לקראת הקיץ ובהן כל פעם מככבות נשים בולטות מתעשיות שונות. השנה אין נושא ספציפי לגיליון, אלא הפעם, לדברי העורכת הראשית של המגזין, מדובר בחזון לנשים באשר הן. סטיוארט כידוע היא מנחה ומגישה ותיקה שזכתה להיכרות מחודשת עם הדור הצעיר לאחר שקיבלה גזר דין מאסר של חמישה חודשים בגין מעבר על חוקי ניירות הערך בארה"ב, ולאור החברות המפתיעה שלה עם הראפר סנופ דוג.
לצד זאת, סטיוארט היא סופרת ועד כה כתבה קרוב למאה ספרי לייף סטייל, עמוד השער שלה במגזין הפך אותה לדוגמנית הוותיקה ביותר בהיסטוריה שלו. 
כאמור, למגזין שלושה שערים נוספים. השחקנית מייגן פוקס לא צריכה הרבה אקספוזיציה. אחרי שפרצה לתודעה בסדרת סרטי "רובוטריקים" היא המשיכה למספר תפקידי משחק שונים ואף כיכבה בתור דוגמנית. היום היא מאורסת לראפר מאשין גאן קלי.
את קים פטרס אתם כנראה מכירים מהלהיט החדש וזוכה הגראמי ו-Unholy בשיתוף הזמר סם סמית'. פטרס מגיעה מגרמניה ומייצגת לא פעם את קהילת הלהט"ב לאור היותה טרנסג'נדרית דובר מוסכמות וקירות זכוכית.
לבסוף, הדוגמנית והשחקנית ברוקס נדר מופיעה לא בפעם הראשונה על שער המגזין, ועל פי חזון המגזין יש לה עתיד מרהיב לפניה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד לה (ל"ת)
    ט 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הצליחה להזקיף את האינסטרומנט של סבים בבית האבות העירוני (ל"ת)
    המצליף 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור