שיווק ופרסום

סוכנות AP בצעד חריג: זה משרד היח"צ בארץ שיטפל במשבר

סוכנות החדשות הגדולה בעולם, AP, לא מתעלמת מהמשבר עם משרד התקשורת הישראלי, והחליטה בצעד חריג עבור סוכנות בינלאומית, לשכור את שירותיהם של יועצי תקשורת ישראליים, וזה משרד היח"צ שבחרה
יהודה לוינגר | 
איתמר חושן והדן אורנשטיין (צילום דן מילר)
סוכנות הידיעות מהגדולות בעולם, AP - ראשי תיבות: Associated Press, לא מתעלמת מהמשבר שפקד אותה עם משרד התקשורת, והחליטה לראשונה לקחת משרד יח"צ מקומי שיטפל במשבר כמו גם כדוברות מקומית לפניות הרבות של התקשורת בישראל.
כזכור, שלשום AP הודיעה כי גורמים רשמיים ממדינת ישראל החרימו ציוד טכנולוגי שברשותם בטענה כי הם מפרים את חוק אל-ג'זירה. בין הציוד שהוחרם: מצלמה, מיקרופון וציוד שידור, זאת לאחר ששמה של סוכנות הידיעות נקשר בעבר לפרשייה ביטחונית כאשר נטען שצלמים פרילנסרים שסיפקו תמונות לסוכנות השתתפו בפלישה לישראל ב-7 באוקטובר.

לאחר לחץ בינלאומי, ואפילו על ידי הבית הלבן, הודיע שר התקשורת אתמול שלמה קרעי כי משרד הביטחון הורה לו להחזיר את הציוד של סוכנות הידיעות עד להודעה חדשה. בציוץ שפרסם אמש ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), סיפר קרעי על סיבת החרמת הציוד של סוכנות הידיעות AP: "משרד התקשורת פעל היום להחרמת ציוד של כלי תקשורת, אשר דיווח לאלג׳זירה על מיקומי כוחותינו בצפון הרצועה, תוך סיכון החיילים בשטח, על אף התראות חוזרות ונשנות בנושא". 
בסוכנות החדשות הגדולה החליטו להקדים תרופה למכה בפעם הבאה, ושכרו את שירותיו של משרד אורנשטיין חושן של איתמר חושן והדן אורנשטיין כדי להתמודד עם כלל הגורמים סביב מלחמת חרבות ברזל. שני השותפים הבכירים עצמם יטפלו בלקוח החריג והחשוב. בין הלקוחות הבינלאומיים של המשרד: בנק אוף אמריקה, קבוצת טדי שגיא, יאהו, ענקית הנדל"ן האמריקאית JLL ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה