שיווק ופרסום

ביטוח לאומי במסר חד: "אף אחד לא יכול לקחת מאיתנו"

קמפיין פרסומי חדש של ביטוח לאומי לרגל יום הזכרון לחללי מערכות ישראל: "החיילים שנפלו בקרב והאזרחים שנרצחו בפיגועים איומים לא ישובו לעולם - אבל בזיכרון שלנו הם ממשיכים לחיות. את הזיכרונות שנותרו, רגעי השמחה והאושר שלהם - אף אחד לא יכול לקחת מאיתנו"
מערכת ice | 
המוסד לביטוח לאומי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
החל מאמש [שלישי], 7 חודשים בדיוק לאחר ה-7 באוקטובר - ישודרו בערוצים השונים תשדירים של הביטוח הלאומי לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה. כמי שלאורך כל השנה נפגשים ומלווים את המשפחות השכולות ונפגעי האיבה היה חשוב לבטח"ל להציף את התחושות, הסיפורים והקולות של מי ששילמו את המחיר היקר ביותר.
אזרחים רבים, רבים מידי נרצחו לאורך עשרות השנים שאנו חיים בארץ, אנשים שקמו ליום עבודה שגרתי, יצאו למרכז קניות, יצאו לטייל, חגגו בחיק המשפחה או יצאו לבלות במסיבת ריקודים ולחגוג את החיים. 
 
מביטוח לאומי נמסר: "בסרטונים שהוצאנו היה לנו חשוב להציף את הכאב האזרחי, במקביל לכאב על חיילי צה"ל הגיבורים שנפלו בשדה הקרב כדי להבטיח את המשך קיומנו בישראל. האזרחים חללי הטרור והאיבה הם הגיבורים שבעורף, שבעל כורחם נשלחו לחזית. קורבנות אלו, שמסרו נפשם למען המדינה, חלקם תוך גבורה אזרחית מעוררת השראה, ראויים להנצחה ולזיכרון".
עוד הובהר: "לאורך השנים ובמיוחד לאחר האסון של ה-7/10 האבדות מפיגועי טרור הן ייחודיות - יש כל כך הרבה סיפורים על משפחות שלמות נרצחו, או כמה בני משפחה, אחים ואחיות, ילדים שנשארו יתומים מאב ואם. אין מילים לתאר את הכאב העצום. ביום הזיכרון הזה ובסרטונים הללו, אנו זוכרים את חללי פעולות האיבה לאורך ההיסטוריה הציונית, מאז אמצע המאה ה-19, דרך פיגועים קשים ורצח כמו בשנת 1974 של ילדי מעלות, חדירת מחבלים ליישובים בשנות ה-90 והפיגועים בבתי המלון, אוטובוסים ומרכזי קניות, דקירות של מחבלים בני עוולה, ועד הטבח הנורא של ה-7 באוקטובר". 
כן נמסר: "אין כמעט אחד מאיתנו שלא מכיר חייל שנפל או אזרח שנרצח, וביום הזה חשוב לנו לזכור ולהזכיר את כל חללי פעולות האיבה ולהנציח את זכרם של היקרים לנו. אנחנו מזמינים אתכם להדליק נר דיגיטלי לזכר חללי פעולות האיבה, לכתוב הקדשה אישית ולשתף ברשתות החברתיות. להדלקת נר באתר לעד".
לסיום הודיעו: "החיילים שנפלו בקרב והאזרחים שנרצחו בפיגועים איומים לא ישובו לעולם - אבל בזיכרון שלנו הם ממשיכים לחיות. את הזיכרונות שנותרו, רגעי השמחה והאושר שלהם - אף אחד לא יכול לקחת מאיתנו"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה