שיווק ופרסום

קמפיין תמיכה להשבת החטופים - במגזר החרדי: "דיני נפשות, פיקוח נפש"

מטה החטופים יוצא בקמפיין ייעודי לציבור החרדי במודעות רחוב, בעיתונות החרדית וברשתות החברתיות. ההתמקדות של הקמפיין תזכיר לכולם כי מאז שמחת תורה - זמן שמחתינו, ועד פסח - זמן חרותינו, הם עדיין שם. מטה הפעולה: "גדולי ישראל אותם פקדנו יחד עם משפחות החטופים, עודדו והנחו אותנו לפעול בכל הדרכים"
מערכת ice | 
הפגנות משפחות החטופים (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
בימים אלו עולה קמפיין מדיה בתקשורת החרדית למען החזרת החטופים. מדובר בקמפיין רחב היקף במטרה לרתום את הציבור החרדי לסיפורם האישי של החטופים ומשפחותיהם. הקמפיין הוא יוזמה של קרובי משפחות  חטופים מהמגזר החרדי שלקחו על עצמם לדאוג להעלאת המודעות לסיפורי החטופים וקריאה נחרצת לממשלה לפעול לשחרורם. 
הקמפיין יוצא לאור תחת הסלוגן "חרדים לגורלם" מתפרסם במודעות בעיתונות החרדית, וגם במודעות רחוב, כשהמסר המרכזי של הקמפיין הוא "וזכרתי, והתפללתי והשתדלתי", מה שמחדד את הקריאה לציבור החרדי לא לשכוח את החטופים ומצבם, לפעול לשחרור החטופים על ידי תפילות, קבלת החלטות טובות, צדקה ומעשים טובים.
 
הקמפיין מובל על ידי חיימיץ אור, הרב דוד דרוק יו"ר ארגון "כיסופים", ריקי סיטון מנהלת "איילת השחר", איש התקשורת ישראל כהן והיועץ האסטרטגי אברהם קרויזר. ההתמקדות של הקמפיין תזכיר לכולם כי מאז שמחת תורה - זמן שמחתינו, ועד פסח - זמן חרותינו, הם עדיין שם. וחייבים לעשות הכל כדי להחזירם הביתה.

(צילום: מטה "חרדים לגורלם")
מדובר בהמשך לפעילות רחבה בקירוב הלבבות באוהל התפילה בכיכר החטופים בתל אביב, במסע התפילות בקברי הצדיקים ובביקורים אצל מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א מנהיגי היהדות החרדית שהורו לעשות הכל למען החטופים והתירו להתפלל ולבקש גם בשבתות ובחגים לגאולתם מתוך אחריות ומחויבות לאחינו הנתונים בשביה. 
הרב אלחנן דנינו אביו של אורי, החטוף בעזה, מסר: "מציאות החיים שלנו מורכבת, מצד אחד המלחמה נמשכת, ואף מתפתחת, ומצד שני, החיים חזרו לשיגרה וכולם עסוקים בשלהם. חובתנו לעורר את הציבור כדי שילדינו לא יישכחו. חשוב שגם בתוך חיי השגירה יזכרו שיש מאות משפחות שחייהם נעצרו ועדיין מתייסרים עם הספיקות והתקוות"


(צילום: מטה "חרדים לגורלם")
מטה הפעולה מסר: "מדובר בדיני נפשות ופיקוח נפש. ובכוונתנו להמשיך ולפעול במגוון דרכים בכדי שהציבור החרדי יזכור ולא ישכח את החטופים ובני משפחותיהם. גדולי ישראל אותם פקדנו יחד עם משפחות החטופים, עודדו והנחו אותנו לפעול בכל הדרכים על מנת לעורר את הציבור הן בתפילות והן בפעילות שתגרום לציבור לזכור ולא לשכוח את אחינו ואחיותנו הנמצאים באפלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה