שיווק ופרסום

אוהבים שוקולד? זה המותג הפופולרי שנוחת לראשונה בישראל

בשורה נהדרת לחובבי השוקולד בישראל: מותג שוקולד חדש מגרמניה, ״פיק אפ״ (pick up), נוחת בישראל ועולה על המדפים בסופרמרקטים. אז מה הטעמים וכמה זה יעלה לכם?
מערכת ice |  2
שוקולד (צילום vecteezy)
שוקולד הוא ללא ספק אחד המאכלים הפופולריים ביותר שקיימים גם כאן בישראל וכמובן שגם בעולם כולו. כעת, חובבי השוקולד בישראל מקבלים בשורה נהדרת, אחרי שנודע כי מותג שוקולד חדש נוחת בישראל ועולה על המדפים בסופרמרקטים.
על פי דיווח של "ישראל היום", מדובר על מותג השוקולד ״פיק אפ״ (pick up) שמגיע מגרמניה ישירות לישראל בפעם הראשונה, ומציע לכם שוקולד עוגיות ברמה גבוהה במיוחד. למעשה, השוקולד הוא רק חלק קטן מהמרכיבים שתקבלו במוצר האהוב.
למעשה, מדובר בשני ביסקוויטים וביניהם יש חתיכת שוקולד. השוקולד המסקרן יגיע במינוי של שלושה סוגי שוקולד - שוקולד חלב, שוקולד וקרם חלב ובמילוי שוקולד מריר. בכל אריזה שתרכשו תקבלו 5 ביסקוויטים, כאשר עבור אריזה כזו תשלמו 12.9 בסופרמרקטים בישראל (10 ש"ח במבצעים).
המותג הגרמני שנוחת בישראל הוא של חברת בת של "באלזן". מי שמייבא אותו לישראל הוא היבואן ליימן שליסל. נוסף על כך, נודע כי אסם מעלה מוצר שוקולדי חדש ומדליק על המדפים - פתיבר אצבעות שוקולד עם קרמל מלוח.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד מוצר ים שומן צמחי מסריח (ל"ת)
    ביבי תתאבד בבקשה 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    רמה גבוהה ... חחח ... בואו... טעמנו אותו בחול... בינוני
    זד 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טעם לוואי... בקיצור כתבת יחצ. עוד מוצר שלא ימריא
    סגור