טלוויזיה

זוכת האח הגדול חוזרת למסך: זו התכנית החדשה שקיבלה

התוכנית החדשה שתגיש שפרה קורנפלד החל מהשבוע הבא נקראת "ביקור בית". בה היא תערוך שיחות אישיות אחד על אחד על מאחורי הקלעים של עולם הרפואה
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
זוכרים את שפרה קורנפלד זוכת העונה הראשונה של האח הגדול, אי שם לפני יותר מ-15 שנה? בקרוב היא תשוב למסך אחרי הרבה מאוד זמן כאשר תצטרף אל 'דוק' - ערוץ הבריאות של ישראל אשר הוקם ביוזמת אסותא מרכזים רפואיים ומופק על ידי קבוצת RGE יעלה לאוויר בתאריך06.02.24.
התוכנית החדשה שתגיש קורנפלד החל מהשבוע הבא נקראת "ביקור בית". בה היא תערוך שיחות אישיות אחד על אחד על מאחורי הקלעים של עולם הרפואה. קורנפלד חוזרת למסך, שם התחילה ב-1 בספטמבר 2008 כשנכנסה אל בית "האח הגדול של קשת דאז ובדצמבר יצאה מפתח הבית כמנצחת הגדולה.
לאחר זכייתה במיליון שקל בתוכנית, החלה להגיש בערוץ 2 תוכנית בוקר בשם "יום חדש" עם לינוי בר-גפן. היא כתבה גם טור אישי בשבועון "לאשה", השתתפה בתוכנית "עושות חג" ששודרה ב-yes, אבל לא בלטה יותר מדי מאז.
הערוץ החדש ינגיש לציבור הרחב את עולם הבריאות והרפואה ויציע הפקות מקור ותוכן עשיר ומרתק, עם תמהיל מגוון של תוכניות הכוללות מאות שעות תוכן בתחומי הבריאות, הלייף סטייל, התזונה והכושר - של המומחים והרופאים בישראל. 
הערוץ ישודר ב-free TV  ובפרטנר ובקרוב יעלה בפלטפורמות נוספות, באופן חינמי ויפעל 24 שעות ביממה. בערוץ ישודרו גם הפקות מקור שנוצרו בצל האירועים ורוח התקופה, להגברת ההסברה האזרחית אשר עוסקות בהשלכות ובשאלות המעסיקות את הציבור מאז האירועים הקשים שחווה מדינת ישראל מאז ה-7 באוקטובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה