טלוויזיה

בכירים בתעשיית הקולנוע טוענים: "יהודים לא זוכים לייצוג הולם"

מאות בכירים מתעשיית הסרטים האמריקאית שלחו מכתב המיועד לאקדמיה ולקולנוע בו טענו כי היהודים לא זוכים לייצוג הולם בתעשיית הסרטים של הוליווד: "מדובר במהלך מפלה שפוגע בהיסטוריה, בגנטיקה ובזהות שלהם"
מערכת ice |  1
הוליווד (צילום Queryzo. grauschleier entfernt, stromkabel entfernt, farben kr?ftiger)
כ-260 בכירים בתעשיית הסרטים של הוליווד שלחו מכתב המיועד לאקדמיה לקולנוע בו טענו כי היהודים לא זוכים לייצוג הולם בתעשיית הסרטים של הוליווד, כאן דווח בכאן. אותם בכירים טענו כי "מדובר במהלך מפלה שפוגע בהיסטוריה, בגנטיקה ובזהות של היהודים" והוסיפו כי היהודים זוכים לתיאור בלתי מאוזן, החל מהסרט "זמר הג'אז" ועד ל"הכל בכל מקום בבת אחת".
לפני מספר שנים החליטה האקדמיה לקולנוע כי נשים, להט"ב, בעלי מוגבלויות וכן קבוצות אתניות וגזעיות שונות נכללות ומוגדרים כ"קבוצות שאינן זוכות לייצוג הולם. מדובר באסייאתים, לטיניים, אפרו-אמריקאים, ילידים-אמריקנים וכן קבוצות אתניות אחרות.
החותמים על המכתב ביניהם נכללו דיוויד שווימר, ג'וליאנה מרגוליס, מיים ביאליק, איימי שרמן, ננסי ספילברג ועוד יצאו נגד הטענה כי סרטים רבים מבוססים על סיפורי יהודים וכן הם זוכים לייצוג הולם בתעשייה. "יש מעט מאד סרטים המבוססים על יהודים מלבד השואה". והוסיפו: "כשמציגים דמויות של יהודים הן לרוב מיוצגות על ידי לא יהודים, אפילו עם הסטנדרטים של היום נראה כי היהודים לא רצויים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חוץ מישראל היהודים לא רצויים בשום מקום (ל"ת)
    דורה 01/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור