טלוויזיה

משתתפי "ספין" של HOT בידור נפגשו: מי ישתתף בסדרת הדרמה?

אמש נערך יום צילום של סדרת הדרמה החדשה של HOT בידור, במהלכו צילמו הכוכבים של הסדרה בהם שון אמסלם, קים אור אזולאי וסטפן לגר באטל ריקוד ברייקדנאס ובמהלך החודש ייצאו להמשך הצילומים באיטליה
מערכת ice | 
משתתפי ספין (צילום ג'וד קאן)
אמש ביום הצילום של ״ספין״, הדרמה החדשה של HOT בידור, צילמו הכוכבים באטל ריקוד ברייקדנאס בת״א. במהלך החודש ימריאו השחקנים להמשך צילומים באיטליה. בין המשתתפים שהגיעו לצילומים: קים אור אזולאי, סטפן לגר, שון אמסלם ומאיה עברין- בבאטל ריקודי ברייקדאנס.
 
את הסדרה, שהינה קו-פרודוקציה איטלקית, כתבה היוצרת והתסריטאית מיכל קופר קרן (כדברא, מיוחדת, ספיידרס), מביים אביעד קידר (גאליס, שקשוקה, כפולה, פולמון) ומפיקה חברת סקלן אנד קא  ו-GOODKARMA האיטלקית, עבור הוט בידור ועבור RAI תאגיד השידור האיטלקי.

הסדרה מספרת על אמילי אמסלם (קים אור אזולאי), רקדנית ברייקדאנס משכונת מצוקה, שואפת להיות הבי גירל הישראלית הראשונה שמתחרה על מדליה אולימפית. בעודה נאבקת מול 8 בי גירלז אחרות על המקום הראשון במחנה אימונים קשוח, היא מתמודדת גם עם בעיות בבית, מצוקה כלכלית, ומתחים בזוגיות שלה עם רקדן מהשכונה. אך בדיוק כשנראה שאמילי גוברת על כל הקשיים, היא נאלצת לעשות בחירה כואבת בין החלום שלה לבין משפחתה. 

כזכור לפני כחודש נפגש קאסט השחקנים להקראה ולחזרה בסטודיו בת״א, ביניהם קים אור אזולאי, סטפן, דנה פרידר, מיכאלי גבעתי, אפרת בוימלד ורון שחר נפגשו בהקראה ראשונה של ״ספין״.  מפגש מעניין היה בין זוגתו הנוכחית של יהודה לוי דנה פרידר לבין בת זוגו לשעבר אפרת בוימולד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה