טלוויזיה

דיסני מכריזה: אלו הסדרות שתשיק ב-2024

דיסני+ אשר חוגגת שנה של פעילות בישראל, מפרסמת את הסדרות שתשיק באופן בלעדי ונראה כי היא ממשיכה להרחיב את היצע התכנים שלה ולתת פייט ראוי לנטפליקס
מערכת ice |  3
דיסני פלוס (צילום shutterstock/ Ivan Marc)
דיסני+ מפרסמת את הכותרים הקרובים שהשקתם הבלעדית צפויה לעלות לשירות בישראל בשנת 2024, כולל העיבוד המקורי של FX לרומן רב המכר של ג'יימס קלאוול "שוגון"; סדרת הדרמה עטורת הכוכבים "Rivals", המבוססת על הרומן האיקוני של ג'ילי קופר; "נל העריקה", פרי מוחה של הסופרת והמפיקה בפועל עטורת הפרסים, סאלי ויינרייט; הסדרה "אקו" המדוברת מבית אולפני מארוול; "מלחמת הכוכבים: האקוליט" של לוקאספילם, החוזרת אל הסודות האפלים בימיה האחרונים של הרפובליקה הגבוהה; ועונות חדשות של "פיוצ'רמה", "הדוב" ו"ברוכים הבאים לרקסהאם" של FX, ועוד רבים וטובים.
הפקות מקור
הסדרה הבריטית המקורית "נל העריקה", בביומו של בן טיילור ("חינוך מיני") שהיה מועמד לפרס ה-באפט"א, ופרי מוחה של הסופרת והמפיקה עטורת הפרסים סאלי ויינרייט ("ג'נטלמן ג'ק", "עמק האושר"), בכיכובה של לואיזה הרלנד ("נערות דרי"), תושק בשירות באביב 2024. נל ג'קסון, המופללת ברצח ונסה על נפשה יחד עם אחיותיה, פונה לעסוק בשוד דרכים כדי לשרוד.
תכנים בריטיים מקוריים נוספים שכבר צורפו לרשימת ההשקות של 2024 כוללים את העונה השנייה של הסדרה הקומית עטורת הפרסים, "יוצאת מן הכלל". "קמדן" סדרה תיעודית בהשתתפות כמה ממופעי המוזיקה הגדולים בעולם, בהם המפיקה בפועל של הסדרה, דואה ליפה; סדרת דרמה בת ארבעה חלקים “Shardlake”, המבוססת על ספרי תעלומות הרצח מתקופת טיודור הפופולריים, מאת סי ג'יי סנסום, בכיכובם של ארתור יוז, אנתוני בויל ושון בין.
"In Vogue", סדרת אופנה אייקונית וריאלית, המעניקה גישה חסרת תקדים לתובנות של עורכי המגזין ווג המובילים, יחד עם כמה מן השמות המשפיעים ביותר באופנה, בקולנוע ובפוליטיקה; וסדרת הדרמה עטורת הכוכבים "Rivals", המבוססת על הרומן האייקוני של ג'ילי קופר, ורוויה בתסבוכות רומנטיות, סקס ודמויות בלתי-נשכחות.
סדרות מקור אירופאיות כוללות את סדרת הדרמה הספרדית "כריסטובל בלנסיאגה", העוקבת אחר סיפורו של אדם שמעז לקרוא תיגר על מעמדו החברתי כבנם של תופרת ודייג. באמצעות כשרונו הטבעי, מוסר העבודה הגבוה והחוש החד שלו לעסקים, כריסטובל בלנסיאגה הופך לאחד ממעצבי האופנה הבולטים בכל הזמנים. כמו כן, סדרת המקור האיטלקית "רפא", בבימויו של דניאל לוקטי ופרי עטה של כריסטיאנה פרינה לצד ברברה בונקומפאני. סדרת הדוקו, שהופקה על ידי Fremantle, עוקבת אחר חייו יוצאי הדופן של אחד מאייקוני תרבות הפופ הגדולים בעולם.
סדרות מקור מאזור אסיה-פסיפיק כוללות את "דודג'ר", המתרחשת באוסטרליה של שנות ה-50 של המאה ה-19, כאשר ג'ק דוקינס, "המשתמט האמנותי", הוא כעת רופא מנתח עם נטייה לפשע, בכיכובם של תומאס ברודי סאנגסטר, דייוויד ת'יוליס ומאיה מיטשל.
קטגוריית הבידור הכללי 
היצע הבידור הכללי של דיסני+ ממשיך להתרחב בשנת 2024, עם סדרת הדרמה האפית, "שוגון" של FX, המתרחשת ביפן בשנת 1600 עם פרוץ מלחמת אזרחים שתכתיב את גורלה של המאה; וסדרה חדשה ומלהיבה של ראיין מרפי, "FEUD: Capote Vs. The Swans" (2024), המתרחשת בחברה הגבוהה של ניו יורק.
גם "Vanderpump Villa", בהפקת ליסה ונדרפאמפ, צפויה לעלות לשירות בתחילת 2024. סדרת הריאליטי תעקוב אחר הצוות, שנבחר בקפידה על ידי כוכבת הריאליטי והמסעדנית - בווילה הצרפתית היוקרתית שלה, עת שהם חיים ועובדים יחד, ומנווטים דרך מגוון התשוקות הראוותניות של אורחיהם האמידים. וזה לא הכל - לקוחות יכולים לצפות לסדרות מסתורין חדשות לגמרי, כולל "עוגה שחורה", דרמה משפחתית אפופה בתעלומת רצח עם מנעד רחב של דמויות ושצולמה באתרים שונים ברחבי העולם, בהשראת הרומן רב המכר של שרמיין וילקרסון ו"מוות ופרטים נוספים" שבמרכזו אימוג'ן סקוט (ויולט בין), שהופכת לחשודה העיקרית בתעלומת רצח בחדר נעול, וכדי להוכיח את חפותה עליה לחבור לאדם שהיא מתעבת - רופוס קוטסוורת' (מנדי פטינקין), הבלש הטוב ביותר בעולם.
חובבי הקריאה יכולים לצפות גם לשני עיבודים מרגשים; העיבוד הטלוויזיוני של "We Were the Lucky Ones" , המבוסס על רב המכר של ג'ורג'יה האנטר מרשימת הניו יורק טיימס: סדרה מוגבלת בהשראת סיפורה האמיתי והמדהים של משפחה יהודית אחת שהופרדה בתחילת מלחמת העולם השנייה, נחושה לשרוד ולהתאחד. בינתיים, "צ'יינה טאון מבפנים" המבוססת על הספר בשם זה " Interior "Chinatown, זוכה פרס National Book Award, עוקבת אחר סיפורו של וויליס וו, דמות רקע הלכודה בפרוצדורה משטרתית ומנסה למצוא את דרכה אל תוך סיפור גדול יותר - ובדרך מגלה סודות על העולם המוזר שבו הוא חי ועל ההיסטוריה הנסתרת של משפחתו.
הלהיט עטור השבחים ועטור הפרסים "הדוב" של FX וסדרת הדוקו המועמדת לפרס האמי® "ברוכים הבאים לרקסהאם" של FX חודשו שניהם לעונות שלישיות וישובו לדיסני+ בשנת 2024.
אולפני מארוול
"אקו" מבית מארוול תגיע לשירות ב-10 בינואר 2024, וכל הפרקים יהיו זמינים לצפייה. הסדרה מספרת את סיפורה המקורי של מיה לופז, שהתנהגותה חסרת הרחמים בניו יורק רודפת אחריה לעיר הולדתה. עליה להתמודד עם עברה, להתחבר מחדש לשורשיה האינדיאנים, ולאמץ את המשמעות של משפחה וקהילה, אם היא מקווה להתקדם הלאה. 
מעריצי מארוול יכולים גם לצפות לסדרה "Agatha: Darkhold Diaries" שתגיע ב-2024, כשקתרין האן תחזור לתפקידה כ-אגתה, תושבת ווסטוויו, האהובה על מעריצי וקוראי הדארקהולד. סדרת האנימציה המקורית של דיסני+ מבית אולפני מארוול, "X-Men ‘97" מגיעה גם היא לפלטפורמה בשנת 2024.
לוקאספילם
"מלחמת הכוכבים: האקוליט" תושק בדיסני+ ב-2024. הסדרה היא מותחן מסתורין שייקח את הצופים אל תוך גלקסיה של סודות אפלים וכוחות של הצד האפל המתעוררים בימיה האחרונים של הרפובליקה הגבוהה. פדוואן לשעבר מתאחדת עם המאסטר ג'דיי שלה כדי לחקור סדרת פשעים, אך הכוחות עימם הם מתעמתים מרושעים יותר ממה שציפו לו אי פעם.
"Star Wars: Skeleton Crew" מספר את סיפורם של ארבעה ילדים שמוצאים עצמם אבודים במרחבי הגלקסיה בניסיון למצוא את דרכם הביתה. סדרה זו תגיע לשירות בשנת 2024.
נשיונל ג'יאוגרפיק
בעולם הפראי, "באג לייף: גרסת המציאות" ו-"קווינז" צפויים לעלות השנה בדיסני+ ובנשיונל ג'יאוגרפיק. סדרת המקור החדשה של דיסני + מנשיונל ג'אוגרפיק "באג לייף: גרסת המציאות" (2024), בהשראת העולם של דיסני ו - "באג לייף" של פיקסאר, היא הרפתקה מדהימה בתשעה עולמות זעירים של חרקים שונים ברחבי העולם, שבהם כוחות הטבע פועלים בקנה מידה מיניאטורי, והיצורים הקטנטנים מסתמכים על כוחות מדהימים ובריתות יוצאות דופן כדי לעבור את היום.
המקומות הפראיים ביותר על פני כדור הארץ תמיד היו ביתם של מנהיגים רבי-עוצמה, זהו סיפורה של גיבורה חדשה – עזה, חכמה, וחזקה. "קווינז" (תחילת 2024), עם הקריינות של אנג'לה באסט ("הפנתר השחור: וואקנדה לנצח", "נפלאות המבול", "לילה טוב אופי"), עוקב אחר אימהות ומנהיגות ברחבי העולם כדי לספר סיפור על הקרבה וחוסן, אבל גם של חברות ואהבה.
סדרות החוזרות לעונה נוספת
לקוחות דיסני+ יכולים לצפות לעונות האחרונות של הסדרות הוותיקות האהובות עליהם במהלך 2024, כולל; העונה ה-11 והאחרונה של "משפחה מודרנית" (זמינה בשירות), ותעניק ללקוחות את האפשרות לצפות בכל העונות מתחילתן ועד סופן, ו"פיוצ'רמה" תחזור עם עונה 12 בהמשך 2024 עם הרפתקאות חדשות לגמרי של פריי, בנדר וליילה.
כל הכותרים הללו מצטרפים לכותרים המגיעים החודש כולל הופעתו המחודשת של האריסון פורד כאינדיאנה ג'ונס בסרט "אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל" של לוקאספילם (15 בדצמבר), חזרתו של הפרנצ'ייז האהוב על המעריצים, "פרסי ג'קסון והאולימפיים" (20 בדצמבר) המבוסס על סדרת רבי המכר של דיסני היפריון מאת הסופר עטור הפרסים ריק ריירדן, ולבסוף מגוון רחב של ספיישלים לחג המולד לכל המשפחה, כולל "סנטה במשרה חלקית", "דוהרים דרך השלג" ו-"יומנו של חנון בכריסמס: מכת קור" (8 בדצמבר), בנוסף לקלאסיקות כמו "מזמור חג המולד של החבובות","שכחו אותי בבית" ו-"מת לחיות", שחוגג 35 שנה להיווסדו, כולם זמינים עכשיו בסטרימינג.
בדיסני + יש לכולם במה לצפות, ולאורך השנה מתווספים סדרות טלוויזיה חדשות, סרטים שוברי קופות ותכנים מקוריים בלעדיים מששת מותגי המפתח שלנו: דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, נשיונל ג'יאוגרפיק וסטאר. בספריית הבידור האינסופית שלנו המציעה הכול, החל מסרטים תיעודיים, דרמות עטורות שבחים, קומדיות ועד לאנימציה קלאסית,  לקוחות יוכלו ליהנות מלהיטים כמו העונה האחרונה של "לוקי" של אולפני מארוול, "מלחמת הכוכבים: אסוקה", הסדרה האהובה על המעריצים "משפחה מודרנית" וסדרת המקור הבריטית המרגשת "עבריינים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הדיסני פלוס לא שווה שום דבר
    דיסני 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכול לילדים הדיסני פלוס חברה הודי שונה את דיסני פלוס ההודי הישראלי זה לא שווה מה כולם אוהבים את דיסני פלוס יש סרטים תת רמה אלמנה שחורה ופנתר השחור הדיסני פלוס לא שווה אין גיבורי אל אין מלחמת הכוכבים אין שום דבר בה דיסני פלוס אכי טוב זה נטפליקס לתחבר מי חול לראות אכול מי קנדה ארב ויותר לראות דיסני פלוס מי קנדה ארב לא צריך את חברות הישראליות האלה עם היו מורידים את חסמים היה יותר מבחר בישראל יותר טוב לתחבר לדיסני פלוס הודי לעשות מנוי vpn אז יש יותר מבחר של דיסני פלוס ההודי משא נותנים בישראל עובדים אל גב שלנו יותר טוב לתחבר ל vpn בה אופן חוקי לצפות בים של תוכן בה דיסני פלוס בנטפליקס בה אופן חוקי יש אכול בה אופן דיסני פלוס נטפליקס ישראל פחות חוקי
    סגור
  • 2.
    אין
    אין 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך לא כותבים על פיניאס ופרב גם זה חודש לשתי עונות שאמרו שיצאו כבר ב-2024
    סגור
  • 1.
    FX בלי העונה החדשה של פארגו? מה נסגר? (ל"ת)
    אוליאל 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור