טלוויזיה

ארץ נהדרת מטריפה את העולם: המערכון של סינוואר שבר שיאים

מערכון ארץ נהדרת על BBC וסינוואר מתפוצץ בעולם - עם למעלה מ-11 מיליון צפיות בטויטר, אינסטגרם, יוטיוב וטיקטוק. בין היתר, שיתפו את המערכון נדב איל עם 1.3 מיליון צפיות, כריס רוז עם 2.4 מיליון צפיות, StandWithUs עם 3 מיליון צפיות ומשפיענים בינלאומיים כמו יוצר בורט עם מאות אלפי ואף מיליוני עוקבים
מערכת ice |  3
יחיא סינוואר בארץ נהדרת (צילום קשת 12)
אין ספק שהמערכונים של "ארץ נהדרת" הפכו לאחרונה לסנסציה עולמית ומשתלטים על הרשת, כאשר המערכונים שלה הלועגים לצביעות העולמית ובמיוחד BBC זוכים לתהודה רבה בעולם ולעשרות מיליוני צפיות בסך הכל. אחרי שני מערכונים שהתפוצצו ברשת, ביום שלישי, מגישת ה-BBC, במערכון חדש בוא היא מראיינת הפעם את מנהיג חמאס, יחיא סינוואר. צברה תאוצה והפכה לעוד סנסציית רשת.
למעשה מערכון ארץ נהדרת על BBC וסינוואר מתפוצץ בעולם - עם למעלה מ-11 מיליון צפיות בטויטר, אינסטגרם, יוטיוב וטיקטוק. בין היתר, שיתפו את המערכון נדב איל עם 1.3 מיליון צפיות, כריס רוז עם 2.4 מיליון צפיות, StandWithUs עם 3 מיליון צפיות ומשפיענים בינלאומיים כמו יוצר בורט עם מאות אלפי ואף מיליוני עוקבים.
 
הוויראליות מעוררת סיקור בינלאומי באתרים מובילים כמו The Times ו-Daily Mail, לצד תקשורת איטלקית, ברזילאית, צ'כית, יוונית ועוד. ב-BBC - נחשפו למערכון ועדיין לא הגיבו לו, אבל בעולם רואים בו האשמה ישירה של הסיקור.
רייצ'ל מגישת ה-BBC בגילום ליאת הר לב, רק מספרת למנהיג החמאס יחיא סינוואר (אלי פיניש) על האמפתיה שלה ודואגת לומר שמה שישראל עושה "לא פייר", כאשר סינוואר מתלונן בפניה כי הוא נותר ללא מגן אנושי של אזרחים לאחר שנחשפה פעילות המחבלים בבתי הספר ובתי החולים וכי נגמרו שם מאגרי הטילים.
קטע השיא היה שברקע נשמעים קולות בכי של תינוק ישראלי, שהמגישה הבריטית מאשימה אותו בהפרעה לסינוואר וטענה כי הוא "כובש את ביתו", כאשר הוא בוכה כשיש ירי של רקטות בלילות.
 
מי שמיהר לצייץ את המערכון ראשון היה כתב ידיעות אחרונות נדב איל, שזכה ל-700 אלף צפיות וכתב: "תוכנית הסאטירה המפורסמת ביותר של ישראל מציגה ראיון בלעדי בין מנהיג חמאס לבין הטובים והמבריקים של ה-BBC - אל תפספסו את הסוף".

גם משפיען אמריקאי בשם כריס רוז צייץ את המערכון וכתב: "תוכנית סאטירה ישראלית לועגת ל-BBC שוב ולבקשה הלא הגיונית להפסקת אש. חכו לסוף, זה שווה את זה", הציוץ זכה ל-800 אלף צפיות.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יחיאה סינוואר
    עם ישראל חי 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    Abu Yehia Sinwar, can't sleep, really terrible, really disgusting, BBC Israel haters, your time will come and the viewership percentage will drop, wonders, disgusting people like you.
    סגור
  • 1.
    ארץ נהדרת אתם נהדרים?? (ל"ת)
    טלי 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • ארץ נהדרת למרות הממשלה החובבנית
    כרמית 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הם מעולים. נהדרים! א) עושים עבודת יחצנות מצייינת לישראל. ב) מראים לכל בר דעת את מערומי השלטון החובבני שלנו.
    סגור