טלוויזיה

יו"ר ארגון הרבש"צים נגד משרד הביטחון: "הפקרתם אותנו"

אתמול (שלישי) התראיין יו"ר ארגון הרבש"צים מבית ההסתדרות הלאומית בערוץ 12 וסיפר כי יותר מחודש אחרי המלחמה הנוכחית, לא קיבלו הרשבצ"ים וכיתות הכוננות  ציוד מתאים ללחימה
מערכת ice | 
חיילים בגבול לבנון (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
אתמול (שלישי), התראיין בערוץ 12 איתי הופמן, יו"ר ארגון הרבש"צים מבית ההסתדרות הלאומית וסיפר כי כיתות הכוננות והרשב"צים הפועלים להגנת היישובים בעוטף לא יקבלו שום ציוד לחימתי והגנתי.
הופמן סיפר כי: "אנחנו אובדי עצות, אנחנו מוגנים תחת ההסתדרות הלאומית, ההסתדרות הלאומית, פתחנו חמ"ל צלפני כחודש עשינו סבב טלפונים דרך ההסתדרות הלאומית. רבש"ץ רבש"ץ יישוב יישוב, 430 יישובים המאוימים ביותר ברחבי מדינת ישראל ואספנו מידע כמה נשק בכל יישוב  כמה קסדות יש בכל יישוב , כמה אפודים יש ביותר בכל יישוב".
עוד הוסיף הופמן כי: "דיברנו עם משרד הביטחון, העברנו להם את הקובץ לפני חודש, ביקשנו מהם לטפל בעניין, אמרו כן זה מטופל, לפני חודש כן? אנחנו כבר 37 ימים ללחימה".
כזכור, הופמן הגיע אתמול (שלישי) לכנסת והתלונן בפני האחראים במערכת הביטחון על התנהלותם  הלקויה: "הפקרתם אותנו, התרענו על זה, שלחנו מכתבים. איך יכול להיות דבר כזה שכולכם ישבתם ושתקם עד עכשיו?. ואני קורא לכם, ואני אומר לכם, תוך שבוע מהיום, אני מודיע לכולכם, שבוע מהיום, לא תהיה כיתת כוננות אחת ורבש"ץ אחד ביישובים, אם הם לא יקבלו אתה ציוד והאמצעים. ואם, אתה פוגל, אמת שתהפוך שולחן, אז בוא נלך למשרד הביטחון ונשבור אותם!". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה