טלוויזיה

מנחם הורוביץ נחשף: זה היעד הבא שלו אחרי חדשות 12

העיתונאי הוותיק סיפר מה החלום שהוא רוצה להגשים: "כל עוד אני לא אקבל הצעה להפוך להיות שחקן קולנוע, אני אמשיך את 'שווה בדיקה' בתוכנית חיסכון"
מערכת ice |  1
מנחם הורוביץ (צילום משה שי פלאש 90)
כבר הרבה מאוד שנים שמנחם הורוביץ מגיע לכל בית, לא פיזית, דרך מסך הטלוויזיה, כאשר הכתב בצפון כבר שנים מחזיק בפינה האהובה 'שווה בדיקה' בתכנית חסכון. אבל כדי להבין מי הוא אותו כתב שבחדשות 12 ממשיכים לתת בו את האמון והערכה, צריך לחזור אל כור מחצבתו, עיר מגוריו קריית שמונה.
הורוביץ סיפר בראיון ל-30: "אני גר ארבעים ושבע שנים בתוך שמורת הטבע של מדינת ישראל. זאת באמת מדינה אחרת יש אומרים שתל אביב היא מדינה אחרת, מבחינתי קריית שמונה היא ממש מדינה אחרת, עם איכות חיים, עם אנשים באמת חמים ויוצאי דופן, לכן אני שם. אני ותחיה גדלנו בקריית שמונה עם שלושה ילדים אל מול מציאות ביטחונית שלא קיימת בעולם. היו נופלות קטיושות וזהו ואז היו שומעים אזעקות".

על תחילת דרכו בתקשורת סיפר: "האם חשבתי להיות בטלוויזיה? האמת שלא, זה קרה באמת במקרה. הייתי מורה בקריית שמונה עוד לפני שהייתי עיתונאי. אני לא תכננתי שום דבר כלומר, הגעתי לקריית שמונה בטעות, הפכתי להיות כתב טלוויזיה, הכל תוך כדי תנועה. אני סיקרתי את כל מלחמות ישראל בלבנון, מ-78 עד 2006, אז אנשים ברחוב קראו לי 'מלאך המוות', אי אפשר לחיות ככה. מאה אחוז של הכתבות שאני עושה הן כתבות שטח, מתקופת לבנון ובטח היום כשאני עושה את 'שווה בדיקה'. אז אני פוגש כל יום עשרות ישראלים. פתאום אומרים לי, מנחם איזה כיף לנו איתך ועם תחייה, וגם שואלים אותי מה אני אוכל".
לסיום סיפר: "ישנן כתבות שאנחנו באמת משמחים, אנחנו מלווים מאות עסקים שהגיעו לקשיים כלכליים. הצטרפנו לעמותות שעושות באמת דברים חשובים מאוד בטיפול בילדים. זה נורא מחמיא לי שהם רואים אותי אז הם מחייכים. אני נותן להם איזושהי תחושה כזאת של חבר, אדם שככה קצת מנעים להם את החיים. כל עוד אני לא אקבל הצעה להפוך להיות שחקן קולנוע, אני אמשיך את 'שווה בדיקה' בתוכנית חיסכון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה נותנים במה לגרגרן הזה? (ל"ת)
    ליאת 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור