טלוויזיה

אביב גפן מחרים את אריאל זילבר: התרומה שעוררה סערת ענק

אביב גפן כתב בטוויטר שלו: "לצערי אינני יכול לקחת חלק על במה אחת עם אריאל זילבר שאותו אני מכבד כיוצר ואמן ,יש גבולות שאסור לחצות והם נחצו, אלו ימים בהם נלחמים על דמותה של ישראל, על אחדות מבורכת , סבלנות והנמכת הלהבות, איני מסוגל לקחת חלק בנירמול והכשר לכאלה כוונות ואמירות"
מערכת ice |  3
אביב גפן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אריאל זילבר הצליח להקים עליו סערה גדולה היום (חמישי) לאחר שהביע את תמיכתו בעמירם בן אוליאל, מי שלכאורה אחראי לרצח של משפחת דוואבשה, אך הודאתו חולצה באמצעות עינויים של השב"כ ועל כן חזר בו לאחר מכן.
עקב זאת, הזמר שלום חנוך ביטל השתתפותו בחגיגות ה-80 של אריאל זילבר והסביר ל-ynet: "אנחנו לא לוקחים חלק בפעילות סביב בן אדם עם רמת ערכים כזאת, זה לא אנחנו. שלום לא בא לחנך אותו, לשפוט אותו, אנחנו לא שותפים". גם אביב גפן אמר שלא יגיע.
האחרון כתב בטוויטר שלו: "לצערי אינני יכול לקחת חלק על במה אחת עם אריאל זילבר שאותו אני מכבד כיוצר ואמן ,יש גבולות שאסור לחצות והם נחצו, אלו ימים בהם נלחמים על דמותה של ישראל, על אחדות מבורכת , סבלנות והנמכת הלהבות, איני מסוגל לקחת חלק בנירמול והכשר לכאלה כוונות ואמירות".
הכל החל כשזילבר בקמפיין מימון ההמונים למען עמירם בן אוליאל וטען: "תרמתי כסף כי הוא חף מפשע, השופטים צריכים לשבת בבית הסוהר, הם חבורת אנשים רעים". ואכן, כבר יותר מ-5,000 בני אדם כבר גייסו ממיליון שקל עבור החשוד במעשים הקשים שהורשע כאמור אך חזר בו מהודאתו. יש לציין המופע של זילבר צפוי להתקיים בחודש הבא בהיכל התרבות בתל אביב, אך כעת יהיו שינויים בתכניות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    משכורות למחבלים
    Bbb 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל לקבל את זה שהרשות משלמת משכורות למחבלים .זה לגיטימי בעינכם??
    סגור
  • 2.
    אביב המכוער, קול של עורב צבוע (ל"ת)
    אד 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    עכשיו הם נזכרים?
    דוד 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כבר לפני כמה שנים אחינועם ניני נמנעה מלהופיע לצידו באירוע לקבלת פרס, מעניין איך הגיבו החברה האלה,אז? שתיקה או עלמת עין מביאה עלינו תוצאות הרות אסון! כמו הממשלה המטורפת הזאת והשרים ההזויים ואומנים רבים סותמים את הפה בעבור בצע כסף
    סגור