טלוויזיה

בר רפאלי חושפת פרטים ראשונים על העונה החדשה של "רפאליס"

הדוגמנית ואשת העסקים בר רפאלי פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה פרטים ראשונים על העונה החדשה של תוכנית הדוקו ריאליטי בכיכוב משפחתה - "רפאליס"  

מערכת ice | 
בר רפאלי (צילום פייסבוק/ בר רפאלי)
הדוגמנית ואשת העסקים בר רפאלי פרסמה היום (שלישי) במסגרת שאלות תשובות בחשבון האינסטגרם שלה על כך שהצילומים של העונה השנייה של סדרת הדוקו-ריאליטי הסתיימו ושהעונה השנייה צפויה לעלות לאוויר בחודש דצמבר הקרוב.
"רפאליס", סדרת הדוקו-ריאליטי שעוקבת אחר בני משפחת רפאלי עלתה לאוויר בחברת הוט במהלך פברואר 2022 וזכתה להצלחה רבה. הסדרה התמקדה בתיעוד חייהם של בר, ציפי, רפי, דור, ואון בחיי היומיום, הדינמיקות בין חברי המשפחה ואף להשפעה של תקופת המאסר של אם המשפחה ציפי רפאלי.
במקביל להצלחת הסדרה גם הועלו כלפיה טענות על העובדה שהסדרה נותנת זמן מסך לידוענים אשר הואשמו בפליליים ואף לעיתים מאדירה אותם.  

בר וציפי רפאלי, קרדיט: אינסטגרם
כבר מחודש נובמבר בשנת 2022 פורסם כי חברת הוט החלה במשא ומתן עם המשפחה על צילום עונה נוספת לסדרה. על כן, כשנשאלה מתי תעלה העונה החדשה רפאלי ענתה היום (ראשון) לשאלה ופרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תגובה בנושא: "אולי בדצמבר?? לא סוגרים על זה אבל בדיוק סיימנו לצלם ו וואווו איזו עונה מחכה לכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה