טלוויזיה

החדשה של גיא לרר: זו הכתבת שמצטרפת ל"הצינור"

בין השינויים האחרונים שעברה התוכנית אחרי הנדידה מרצועת הלייט נייט, כתבת חדשה תצטרף למערכת אחרי שנה בתפקיד בתוכנית דגל אחרת בערוץ
שירה יום טוב | 
גיא לרר, "הצינור" (צילום רשת 13)
שחקנית חיזוק חדשה בתוכנית "הצינור": אחרי השינויים האחרונים בתוכנית, שכללו מעבר מרצועת הלייט נייט לנעילת רצועת הפרה טיים, התוכנית בהובלתו של העיתונאי גיא לרר מציגה כתבת מגזין חדשה בשורותיה, שמגיעה הישר ממערכת הכל כלול.
הכתבת החדשה שתצטרף לגיא לרר היא לי עייש שהתחילה דרך מחודשת ברשת לפני כשנה. עייש עזבה את רשת 13 לפני חמש שנים לטובת קשת 12, שם מילאה תפקידים בתוכניות שונות. לפני שנה חזרה הכתבת והמגישה לרשת 13, ונחתה היישר למערכת 'הכל כלול' בהגשת אריק וייס לאחר ארבע שנים ככתבת מגזין בערוץ המתחרה.
עייש החלה את דרכה העיתונאית מיד עם שחרורה מצה''ל בשנת 2013 כשלקחה חלק במהדורת החדשות של ערוץ 10, שם היא שימשה במגוון רחב של תפקידים - כתחקירנית, עורכת משנה, ע׳ עורך ראשי, וראש דסק סדרות המגזין.
בהמשך דרכה העיתונאית, עברה עייש למערכת הכל כלול שם הייתה כתבת בתכנית למשך שנה וחצי, וב-2018 עברה לערוץ קשת 12 שם היא מילאה מספר רב של תפקידים דוגמת כתבת כללית בתכנית הלייט נייט של נדב בורנשטיין ''חי בלילה'', גלית ויואב, הקומה ה-12 ועוד. 

לי עייש. צילון פרטי, מסך רשת 13
בין תחקיריה הבולטים, שהייתה המגישה הקבועה של התכנית לפני וויס, ניתן למצוא את סדרת הכתבות על פרשת 512, עוקץ רכבי היוקרה, פרשת לי חלפון שגנבה מיליון דולר מבעלה ועוד שלל תחקירים שגררו סערה ציבורית אמיתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה