טלוויזיה

קים נגד קניה: הפרידה המתוקשרת ביותר בהוליווד מגיעה למסך

הסדרה "קים נגד קניה: הגירושים" מציגה צלילה מעמיקה אל מאבק משפטי של שנתיים, שהודלף מאולם בית המשפט לרשתות החברתיות, תוך ראיונות בלעדיים של עורכי הדין המעורבים
מערכת ice | 
קים קרדשיאן נגד קניה ווסט (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן, ויקיפדיה)
החל מה-7 באוגוסט, בשירות הסטרימינג discovery+, הפרידה המתוקשרת ביותר בהוליווד מגיעה למסך עם סדרת התחקיר "קים נגד קניה: הגירושים". מהיוצרים של JOHNNY VS AMBER, סדרת הדוקו החדשה עוקבת אחר הפרידה המפתיעה והמלוכלכת ביותר בהוליווד – קים קרדשיאן נגד קניה ווסט. משודר ב- discovery+ ללקוחות yes ו - STINGTV.
הסדרה מציגה צלילה מעמיקה אל מאבק משפטי של שנתיים, שהודלף מאולם בית המשפט לרשתות החברתיות, תוך ראיונות בלעדיים של עורכי הדין המעורבים. עוד מרואיינים בסדרה, מקורבים שמכירים את בני הזוג, המסבירים כיצד קים ניסתה להשתחרר מנישואיה הבעייתיים לאחד המוזיקאים הגדולים, אך השנויים במחלוקת של העידן המודרני. בעוד עורכי הדין של קניה חושפים את המאבק הנואש שלו לשמור על משפחתו יחד.
פרק 1 – מספר את הסיפור של קניה: גאון עם בעיות נפשיות שנאבק תחת הזוהר של הביקורת התקשורתית ובסופו של דבר נזרק ממשפחת קרדשיאן.
פרק 2 – הוא מהצד של קים: מבט מבפנים לתוך נישואיה הסוערים והגירושים ההפכפכים וכיצד קניה פתח בקמפיין של בריונות והטרדות אינטרנטיות נגד בת זוגו לשעבר.
שני פרקים משכנעים ושונים לחלוטין בדעותיהם שמבקשים מהצופה להחליט - מי אשם? למי באמת נגרם עוול? הסדרה מציגה שתי נקודות מבט, היא בוחנת מדוע קניה נלחם כדי להציל את הנישואים ומדוע קים נואשת לסיים אותם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה