טלוויזיה

סתיו קצין מתפוצצת: כמה עוקבים השיגה מאז הכניסה לבית?

אחת הדמויות הכי מעוררות מחלוקת שנכנסו לבית האח הגדול רושמת לעצמה הישג מרשים מחו לכותלי הבית עם זינוק במספר העוקבים באינסטגרם - זה המספר העגול שחגג היום העמוד שלה
מערכת ice |  3
סתיו קצין בתכנית האח הגדול (צילום מסך רשת 13)

אחת המתמודדות המדוברות ביותר בבית האח הגדול רושמת היום הישג באינסטגרם לאחר שהעמוד שלה רשם זינוק אדיר במספר העןקבים מאז כניסתה לבית האח הגדול. מאחורי קצין עומדת המשפחה שלה שמנהלת מערך תמיכה עם מעריציה בשם "הכוח הורוד".

למרות דמותה השנויה במחלוקת, מספר העוקבים בעמוד האינסטגרם של קצין הולך ותופח מאז כניסתה לבית. כאשר נכנסה קצין לבית האח החזיקה ב-15 אלף עוקבים ואילו היום היא חוגגת ללא ידיעתה את העוקב ה-100 אלף לעמוד האינסטרם שלה.
נזכיר כי לאחרונה משפחתה ו"הכוח הורוד" התלוננו על כך שהפקת האח הגדול מונעת מקצין לראות את מסרי התמיכה ששלחו אליה באמצעות מסוק פעמיים.
בנוסף, מריבות רבות בבית האח נקשרו בשמה וכן החרם נגד קצין  בעקבותיו צופים התלוננו לרשות השנייה לטלוויזיה וצפוי להיפתח בירור נגד הערוץ והאח הגדול על הפרה, האם נחשף שסתיו קצין שיקרה כאשר טענה שהיא רוצה לסיים לייבש את השיער בעזרת הפן לפני כניסת השבת מאחר והיא 'שומרת שבת'? הגולשים בטוחים שכן.
 


רק לפני שבועיים נרשם האירוע הקשה לצפייה בבית האח הגדול כאשר דיירות הבית התעלמו מסתיו ולא הסכימו לפנות לה את התור לעשות פן, מה שגם הוביל לכך שקצין ישבה בצד ובכתה, אך על פי תיעוד שרץ ברשתות החברתיות מערוץ 26 מאתמול (שבת) בערב, סתיו השתמשה בפן בשעה 18:52, בעוד השבת יצאה באזור ירושלים בשעה 20:28.

עמוס מזוז, מי שהעלה את הפוסט המדובר לקבוצת מעריצי האח הגדול, כתב כך: "הנוכלת השקרנית שבכתה בדמעות תנין שלא נותנים לה לעשות פן לפני כניסת שבת כי היא 'שומרת' עושה פן בלי שום בעיה ב-18:52... מה רבו חירטוטייך ושקרייך יא פלסטיק מזויף שכמותך".


כזכור, בין היתר נשמעו תלונות קשות נגד הערוץ המשדר והתכנית: ״שמישהו יעצור את החרם המתעלל בסתיו, זה הזוי שהפקה נותנת יד לבריונות, חרם ורוע בפריים טיים, היא בלתי נסבלת בעיקר בגלל היחס כלפיה״.

 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סתיו נושא מרכזי לילה
    ציפור לילה 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לילה טוב אני כותב כול מי ער לעשות שלום הם סתיו די מלחמות זה לא דרך להגיע כעס אחדות שלום מה ישראל צריכה ברגע זה צפיה באח הגדול צופים אומרים גם בחוץ זה המשיך האח הגדול הסתים תוכנית ידנו לשלום כולם ראש השנה שמח כול משתתפים כוותבים יום יום שעה שעה מאת אזרח מודאג מלחמה יצא מחוץ האח הגדול
    סגור
  • 2.
    התעללות ובריונות כלפיה רק החמירה (ל"ת)
    אולגה 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טפשות זו מחלה (ל"ת)
    ראובן 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור