טלוויזיה

דרמה ב-ESPN: כ-20 פרשנים ומגישים בכירים בערוץ מפוטרים

"בהתחשב במצב הנוכחי, ESPN קבעה שיש צורך בצמצום נוסף בעלויות בתחום משכורות הפרשנים והתהליך הזה החל", נכתב בהצהרה של ESPN. "מהלך זה יכלול קבוצה קטנה של קיצוצים בטווח הקצר והתמקדות מתמשכת בניהול עלויות, כאשר אנו מנהלים משא ומתן על חידוש חוזים אישיים בחודשים הקרובים"
מערכת ice |  1
אבטלה (צילום vecteezy)
ערוץ הספורט האמריקאי ESPN, אשר נמצא בבעלות של דיסני, הודיע ביום שישי על סיום עבודתם של כ-20 מגישים, פרשנים וכתבים בכירים. הקיצוצים כוללים את המאמן הראשי לשעבר ב-NBA ופרשן המשחקים הנוכחי ג'ף ואן גאנדי ואת שחקן ה-NBA לשעבר ופרשן האולפן ג'ילן רוז. הרשת גם תפטר את הכתבת והמגישה הוותיקה סוזי קולבר, אנליסט ה-NFL והקוורטרבק לשעבר סטיב יאנג והמנחה מקס קלרמן.
"בהתחשב במצב הנוכחי, ESPN קבעה שיש צורך בצמצום נוסף בעלויות בתחום משכורות הפרשנים והתהליך הזה החל", נכתב בהצהרה של ESPN. "מהלך זה יכלול קבוצה קטנה של קיצוצים בטווח הקצר והתמקדות מתמשכת בניהול עלויות, כאשר אנו מנהלים משא ומתן על חידוש חוזים אישיים בחודשים הקרובים".
"זהו תהליך מאתגר ביותר, המערב אנשים שהייתה להם השפעה עצומה על החברה שלנו", נמסר מהרשת. "ההחלטות הקשות הללו, המבוססות יותר על יעילות כוללת מאשר על הכישרון, יעזרו לנו לעמוד ביעדים הפיננסיים שלנו ולהבטיח צמיחה עתידית".
הקיצוצים הם חלק מהמאמצים של ESPN לעמוד ביעדים הפיננסיים שלה לשנת 2023 ואילך. המיקוד של הקיצוצים בפרשנים ומגשישים עם משכורות גבוהות יאפשר ל-ESPN לשמור על עובדים נוספים ברחבי הארגון. דיסני, המחזיקה ברוב ESPN, סיימה לאחרונה סבבי פיטורים משלה בהיקף של 7,000 עובדים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העיקר הם החתימו את פט מקאפיי
    רפי פרץ 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לתוכנית בשכר שנע באזור ה-85 מיליון!!!
    סגור