טלוויזיה

אהוד ברק וחדשות 12 חוטפים חזק: "בקשתו מזלזלת ופוגענית"

אחרי העימות הסוער שהתרחש בתכנית "אולפן שישי" של קשת 12, נציב תלונות הציבור תקף: "צופה היה ממגיש המהדורה כי יעיר למר ברק על הערתו זו ויאפשר לחברת הפאנל העיתונאית דניאל רוט אבנרי כמו גם לשאר חברי הפאנל, להביע את עמדתם ביחס לדבריו וזאת במסגרת חופש הביטוי והיצירה המוקנים להם"
מערכת ice |  2
אהוד ברק, מתוך הסרט "להיות רמטכ"ל" (צילום צילום מסך מאקו)
תכנית "אולפן שישי" ששודרה בסוף השבוע האחרון, הגיעה לטונים גבוהים במהלך דבריו של אהוד ברק, שקרא פעם נוספת למרי אזרחי כתגובה להתנהלות הממשלה. בשלב מסוים, כאשר ראש הממשלה לשעבר קרא לנתניהו "איש חלש מאוד", חברת הפאנל דניאל רוט אבנרי התפרצה לדבריו ואמרה "האיש החלש הזה הוא ראש הממשלה כבר שנים רבות, מה שאתה ניסיתי להמשיך ולהיות". בעקבות דבריו, תלונה הוגשה לנציבות תלונות הציבור.
תגובת נציב פניות הציבור לפניית בצלמו הייתה: "בקשתו של מר ברק "להשתיק את החברה" הייתה לדעתי לא ראויה, מזלזלת ופוגענית. מצופה היה ממגיש המהדורה כי יעיר למר ברק על הערתו זו ויאפשר לחברת הפאנל העיתונאית דניאל רוט אבנרי כמו גם לשאר חברי הפאנל, להביע את עמדתם ביחס לדבריו וזאת במסגרת חופש הביטוי והיצירה המוקנים להם".
הוויכוח בין השניים התדרדר במהירות לחילופי צעקות, כאשר רוט אבנרי הבהירה כי היא מזועזעת מדבריו של ברק בשידור חי וזה מצידו ביקש "להשתיק את החברה" ולחזור למה שרצה ולהגיד. בסוף, ברק אף הוסיף עקיצה נוספת: "לא להיות מהדורת טלי גוטליב של ערוץ 12".
 
רוט אבנרי שיתפה את חילופי הדברים בינה לבין ברק בטוויטר וכתבה: "אני מבקש להשתיק את החברה" אומר עלי ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, שבאותו ראיון מסביר על דמוקרטיה ודיקטטורה".
מבין התגובות המעניינות לציוצה של הפרשנית הפוליטית, ניתן היה למצוא את זה של אחד ממנהיגי המחאה כנגד הרפורמה המשפטית, רועי נוימן, אשר כתב: "צודק אהוד, את מפרה סיכומים עם העורך וגם הגרסה של ביבי לטלי גוטליב באולפש". עיתונאי וואלה דוד ורטהיים היה תקיף יותר: "לכי ל-14, ניסים ואטורי לא ישתיק אותך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ברק ההזוי. לדעתי צריך להעמידו לדין
    פטריוט 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ולכל אנשי המהפכה. בסופו של יום תכנסו כולכם לכלא.
    סגור
  • 1.
    תתייעץ עם המומחים שלך
    אהודי 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    K-400
    סגור