טלוויזיה

משחק הדיונון בגרסת המציאות: מתי יעלה לשידור הריאליטי המטורף?

אחרי הצלחת הענק והפיכת הסדרה לאחת הנצפות אי פעם, נטפליקס הודיעה בשנה שעברה על הפקת תכנית מציאות חדשה המבוססת על הסדרה, בה יקחו חלק 456 משתתפים שיתחרו על הפרס הכספי הגבוה אי פעם - 4.56 מיליון דולר. פרק הבכורה: כבר בנובמבר 2023
מערכת ice | 
משחק הדיונון (צילום יוטיוב/ נטפליקס)
אחרי הצלחת הענק כאחת הסדרות הנצפות ביותר אי פעם של נטפליקס, 'משחק הדיונון' מתעורר לחיים לגרסת המציאות. נטפליקס הכריזה הלילה (אור לראשון) כי סדרת ריאליטי חדשה בהשראת "משחק הדיונון" תעלה לשידור כבר בנובמבר 2023.
בדיוק כמו בסדרה הקוריאנית המקורית, בסדרה יתחרו ויקחו חלק לא פחות מ-456 שחקנים שינסו לזכות בפרס ראשון בגובה 4.56 מיליון דולר, סכום שנחשב לפרס הגדול ביותר שהוצע בתכנית טלוויזיה בהיסטוריה וקאסט המשתתפים הגדול אי פעם.

פלטפורמת הסטרימינג הודיעה על הליהוקים לסדרה החדשה בשעות הערב המאוחרות ביום שלישי במעורפל באמצעות פרומו עם הופעות של בובת "אור אדום, אור ירוק" הנ"ל ושלל שומרים רעולי פנים שמבצעים הרג של המתמודדים בדיוק כמו בסדרה.
 
בנטפליקס לא הודיעו כיצד הם מתכננים להתאים את המשחק שבו בובה ענקית משחקת דג מלוח עם אנשים או שומרים רעולי פנים שיורים בראשם של מתחרים שזזים, או אם הם לא מצליחים לגלף סוכריית חלת דבש בצורה נכונה, אבל אפשר להניח שלא יהיה רצח כמובן כמו בסדרה.
למרות שהתוכנית המקורית נוצרה על ידי הבמאי הדרום קוריאני הוואנג דונג-היוק ובעיקר כיכבו בה שחקנים קוריאנים שדיברו קוריאנית לאורך כל הדרך, .נטפליקס מחפשת "דוברי אנגלית מכל חלק של העולם". מעריצי "משחק הדיונון" המקורי, שהעדיפו לא להתחרות במשחק בעצמם, קיבלו גם השבוע חדשות טובות: נטפליקס חידשה את הסדרה באופן רשמי לעונה שנייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה